duttilidutt...

...ännu mer badrum!


heeeeeeeeeeej!
står ni ut, här kommer mer badrumsbilder!
den bruna arkivlådan står mitt på hanfatet och fyller sånt där som inte är så himlans fint, lådan har jag köpt hos flitiga fredrikas gårdbutik,
hon har också en suuuuuuuuperfin web shop som ni måste kolla in!!!
att jag har blommor på badrummet är faktiskt sant, det har jag nästan alltid,
alltså inga stageade bilder!
däremot så blir utrymmena jag fotar städade så det kommer liksom nåt nyttigt ur allt duttiliduttade med!
nu duttar vi vidare girls!!!
varmkram lotten
oooooooops
idag har bloggat i två år...
hjälp vad tiden går fort när man har roligt!!!

Kommentarer

  1. Åh jag älskar dina bilder även om det skulle vara badrum hela tiden du är en duktig fotograf. Visst var dom fina urtavlorna, jag blir så ivrig att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med dom men tro mig det kommer nog.Ha en bra dag.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  2. Älskar dina bilder så ös på bara!! Jättefin urna som du har hyacinter i! Försöker också för övrigt ha blommor i badrummet - och ljus! det är fräscht! ha en skön tisdag Lotten!

    SvaraRadera
  3. Åh, så fint hos dig, Lotten! Ja, varför skulle vi inte ha blommor överallt, hihi*! Kram, Camilla

    SvaraRadera
  4. Ooo vad jag gillar ditt badrum. Jag blir såå sugen på att fixa vårt.

    Rackarns vad fin din trädgård är - heeelt underbar. Nu kommer vårlängtan allt starkare må jag säga!

    Jag är fortfarande hemma med mina inflammerade ögon. Har kontaktat läkare igen. Kanske starkare medicin hjälper?! Hur är det med din feber gumman?

    Kramis Mia

    SvaraRadera
  5. J'aime la simplicité de ta salle de bain.
    Amitiés

    manon

    SvaraRadera
  6. Jätteläckert badrum, som man inte kan se sej mätt på!
    Du är verkligen duktig på att fota!

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Hej Lotten! Tack för din kommentar hos mig. Synd att du missade mässan men hälsan går före. Så roligt att få lite badrumsinspiration av dig. Annars är det ett rum vi lätt glömmer bort att inreda det ska ju funka praktiskt också

    må så gott kram tessan

    SvaraRadera
  8. Var hittar man en sån där urna? Jag älskar dem hett och passionerat *hihi*. Såååå fint!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  9. Åh vad fint, älskar dina inspirerande bilder!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  10. Fint.
    Jag duttar också idag, tvätta, städa, skaka matta dammig.
    Ha en bra dag!
    /Lina

    SvaraRadera
  11. Hallå där!

    Man kan inte få nog av ditt vackra badrum så visa på du.....
    Vill se meeeer...
    Fniss...det kanske vore bra så blir ju heeela badrummet städat....
    ....fniss...
    haha...nej jag vet hur det är...ofta kan bara ett hörn i ett rum bli städat o fint.
    jag är inne i ett stimm nu när jag inte får någonting alls gjort.
    Jag bara sitter framför brasan o stirrar på kvällarna.
    Drömmer om att allt jag vill få gjort plötsligt är färdigt, att 10kilo lixom bara rinner av kroppen av sig självt, att jag plötsligt blivit en rik hemmafru som bara behöver gå i romantiska klänningar o klippa rosor i min gigantiska rosenträdgård.....fniss...
    jag svävade visst iväg. Dags att komma ner på jorden igen.
    Vet du vad jag tyckte var gulligast med ett av dina första inlägg som du länkar till....hihi...
    det låååånga avståndet mellan bilden och texten...hihi...
    O tänk hur det blev va!! 1000-tals som vill läsa dina krazy inredningstankar...;)
    Härligt o grattis till 2 år!
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  12. Fräscht med blommor på toa, något jag själv har samt precis som du har jag någon tavla och möbel, blir mycket trivsammare om man ändå ska sitta där och trycka ibland!! Kram och ha en bra dag! Marie..

    SvaraRadera
  13. Himmel vilket vackert badrum du har Lotten, så vansinnigt smakfullt, vilken fin vägg och så den drottningtavlan som poricken över i, skitsnyggt! Mari.

    SvaraRadera
  14. Å, grattis till dina två bloggår!!
    Ditt badrum är ljuvligt!!!
    kraam

    SvaraRadera
  15. Grattis till oss båda, jag kom just på idag att jag också bloggat i två år nu! Jättefina badrumsbilder, speciellt urnan med växter. Min gapar tom nu efter grankvistarna... Måste handla NU :) Kram, Tina

    SvaraRadera
  16. Hej goa Lotten!

    Grattis till din tvåårsdag! Visst är det skoj, och jösses vad du har åstadkommit med din fina blogg! Du är verkligen duktig och det är alltid lika härligt att kika in här:)

    Jag har hamnat i torka i mitt basdrum så det här var precis vad jag behövde:) Måste nog också ta och ta ut allt och börja om från början. Just nu önskar jag mig ett vintageskåp där jag kan ha lite förvaring. Men skam den som ger sig, ska nog hitta det:)

    Jag kom inte heller till Formex. Sjuka barn och make som var och förlustade sig Sälen *fnissar*. Det gick inte så bra, men nog saknar jag att gå runt och titta på allt vackert. Jag får också ta och kika lite på hemsidorna.

    Ha det så bra och hoppas du känner dig bättre!

    MÅnga kramar

    Karin

    SvaraRadera
  17. Alltid lika fina och inspirerande bilder du visar! Vilket underbar badrum. Ja tiden går fort när man har trevligt... ;O)
    Kram på dig
    Nina

    SvaraRadera
  18. Gratulerer...så moro at det er to år siden..jeg har 2 års feiring i mai..

    nydleige bilder fra badet ditt..

    Klem Kerstin

    SvaraRadera
  19. visst går det otroligt fort, det bara swichar förbi och har jämt göra att hänga på....
    jättefina bilder som inspirerar...hmmm...kanske ska sätta lite tulpaner i badrummet...
    kramar

    SvaraRadera
  20. Grattis på två-årsdagen Lotten!

    Häääärliga bilder från badrummet, vill bara se mera :)
    Vi ska precis fixa lilltoan i källaren, så all inspiration jag kommer åt är guld värt ;)

    Har febern gett sig än?
    Jag är feberfri nu iallafall, men snorig fortfarande :(

    Ha d bäst!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  21. Otroligt fint badrum, hemma hos mig har badrummet blivit bortglömt känns det som men när man kommer in här får man verkligen inspiration. Jättefina bilder!

    SvaraRadera
  22. Good morning Lotten! Even your bathroom is beautiful! Congratulations on your 2 year blogging anniversary! I looked back at your earlier post and think that we all had the same insecurities...the same concerns that we would not measure up....but no need to worry! Your blog is beautiful and I think that as long as we women share from our hearts there will always be something to talk about and share with each other! I hope that you have many years of happy blogging ahead....I look forward to your inspiring posts! Take care, Laura

    SvaraRadera
  23. Lekkert.:-) den hvite "pokalen" var aldeles nydelig.:-) Ha en fin dag.:-) Klem Gry

    SvaraRadera
  24. Hej goa Lotten! Grattis till dina två år i bloggvärlden. Jag är ett fän av ditt duttiliduttande, var i huset du än befinner dig eller utomhus med för den delen.
    Stor tisdagskram,
    Regina

    SvaraRadera
  25. ja ett stort grattis på 2 årsdagen:) man kan aldrig få för många bilder av ditt badrum:) fixar donar alltid när det ska fotas och plockar undan annars skulle det vara leksaker med på varje bild ;) kram sandra

    SvaraRadera
  26. Hihi..ja det måste vi...
    ses alltså..
    ...med klänning o rosor o allt...
    o hatt....neeej förresten inte hatt...då sesr jag absolut inte klok ut...blink**
    kraaaaaam

    SvaraRadera
  27. Er toa är såå fin! Där måste vara en fröjd att vara, vad man än har för ÄNDAmål i rummet.. hihi!
    Grattis på tvåårsdagen bloggen!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  28. Så fint du har det! Den här årstiden behövs verkligen blommor inomhus.
    Må så gott!
    Ninni

    SvaraRadera
  29. Hallojsan gumman!!

    Du tröttar då inte ut mig med dina badrumsbilder!!..tvärtemot är det perfekt nu..försöker samla så mycket bilder som möjligt för renoveringen av "damrummet" här hemma!!
    Jag vill ha vit panel, vitt kakel mm..sååå jag gottar mig må du tro ;)!!
    Bamsekarmen skickar jag till dig Lotten!!
    //Sanne

    SvaraRadera
  30. Ditt badrum är heeelt uuunderbaart!
    Bloggbutiken var ju hur mysig som helst, kommer att besöka den igen, och dig:)
    Kraam Anna

    SvaraRadera
  31. ÅÅÅÅÅÅHHHH vilket underbart badrum du har .Helt underbart.Får man fråga var du hittat din urna den blev jag kär i vad ljuvlig.Grattis på 2-Årsdagen bloggen.Ha en härlig kväll njut och mys.Bamsekram Rita ♥

    SvaraRadera
  32. Jaaa, vi står ut!! Du är en fena på att få till det snyggt!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  33. Hej på dig, Dulliduttaren;o)
    Vill se mycket badrumsbilder nu, har precis målat en stund!!
    Tack för inspirationen!
    Ha det bäst!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  34. Glömde ju...Grattis till två fina blogg år!!!!!!

    SvaraRadera
  35. Åh jag blir då aldrig less på dina bilder. Du har så vackert hemma, blir bara glaaaaaa av allt jag ser och det är jag så tacksam över. Tack tack!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  36. En fröjd att låsa om sig och "meditera" i ditt badrum.Gissar att gästerna stannar länge=)Jättefint och så härligt med färska blommor,jag har blivit bättre på det!Nu ska jag kika in i butiken du tipsade om. Kan sluta dyrt...Annica

    SvaraRadera
  37. Hejsan!
    Varje gång (inte så ofta men det händer!)någon ny tittar in hos mig blir jag såååå glad! Det är väl det själva bloggandet går ut på?!
    Jag ser att många följer dig och många uppskattar din blogg med rätta.
    Tack för din uppskattning - ibland sitter den extra fint.../Anja

    SvaraRadera
  38. Å så fint färska blommor.. mmm..
    Å detta underbara fågelkvitter varje gång man kommer in till dig..
    Härligt!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  39. Grattis med 2 årsdagen!
    Nydelig blogg du har!

    SvaraRadera
  40. Hej Lotten, du söta inspiratör!
    Har du bloggat två år...tänk vad tiden går...
    Jag måste ha hittat dig snabbt för jag läste din blogg på vårkanten då och jag minns att jag diggade dig så mycket redan då...*ler*... Du har alltid haft de rätta takterna och den rätta känslan för allt vad skönhet och kreativitet heter... Det finns ju inget stopp liksom, och det är häärligt!!!!

    Ser lite längre ner att vi har samma parym...(värdelöst vetande men ändå!!)

    Antar att du tillfrisknat. Själv åkte jag på en dunderförkylning som "tacksamt" nog valde att bryta ut rejält på hemvägen från mässan..och inte fullt ut på lördagen, man behöver ju sina krafter på mässan när man ska göra den på en dag!

    Du får gärna visa mycket badrum, bara ren och skär fröjd och en dröm om hur man skulle vilja ha det i badrummet!
    Lev väl i vintervädret!

    Kram mariette

    SvaraRadera
  41. Your bathroom looks gorgeous Lotten!
    I like the portrait!! Spring surely exist, but we still have winter too!
    Don't work too much!
    Big hugs!
    Vale

    SvaraRadera
  42. klart att man ska ha blommor på toa lotten!! den givna platsen..hihi...

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  43. Grattis till 2 år Lotten! Kul att du tassar in till mig ibland..det värmer.
    Dina bilder är så fina och inspirerande. Som alltid tycker jag lammöronen är bäst! Får inte nog av dessa. Försökte mig på lite pyssel med mina nyodlade lammöron i höstas men hann inte med riktigt. Nytt försök i år får det bli.
    Ha en fortsatt skön duttiliduttvecka.
    Kram Ingis

    SvaraRadera
  44. Hejsan Lotten!
    tack för kommentar hos mig.
    Underbara bilder från ert badrum.
    Så himla fint!
    Vilket underbart sinne du har för detaljer.
    Grattis till 2 år av bloggande.
    Ha en fin onsdag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg