kunde knappt sova funderingar...
















hjälp vad har jag gjort...kunde knappt sova inatt, jag har bivit med blogg, hjärtat bankade...nervöst, kan jag det här?
vill nån läsa vad jag har för mig?
finns det regler om hur man gör?
till exempel en sak undrar jag över, många är liksom anonyma, varför?
ni har ju så mycket att vara stolta över i era underbara bloggar, just det ja...
hmmmm alla har så himla fint och är superpysslare och ...
kan jag ha nåt att komma med????
viljan att dela lite crazy inredningstankar med likasinnade är större än våndan om jag klarar detta...
skulle behöva en bloggmentor!
en liten vy över tomten, längtar efter våren!
kram

Kommentarer

  1. Hej
    Vad roligt!!!!Välkommen..Är det din underbara trädgård??Såå fint
    Hit kommer jag gärna tillbaka
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Hallo !! Välkommen till blogg världen..vad roligt..och vad fint du har det..vilken trädgård !!
    Längtar till ditt nästa inlägg
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Välkommen till bloggträsket! Vilken underbar trädgårdsbild!!! Jag började längta så till sommaren och grönskan när jag såg den.
    Kram från Annette

    SvaraRadera
  4. Vilken trädgård, så underbart fint och välkommen till oss andra här i bloggarnas lilla värld! Väntar med spänning på att se mer från dig!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Välkommen till bloggvärlden! Vilkan ljuvlig trädgård! Ser helt underbart ut med sommar och sol!

    Ser fram emot dina inlägg och inte ska du ligga sömnlös för att du börjat blogga! Det är ju bara sååå kul!

    Ha en härlig helg!
    Kram
    :)Anna

    SvaraRadera
  6. Godmiddag o välkommen till bloggens underbara värld!
    Jag säger bara wow när jag ser din trädgård...så vacker!
    Ses igen/Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg