om passion och glöd som kan slockna...

Min favvoblomma på altanen passionsblomman är helt magisk tycker jag ✌🏻💜
Blomnamnet syftar på Bibelns passionsberättelse och blomman har setts som symbolisk för Jesus lidande, törnekrona och korsfästelse. 
Blomman är liksom lite toooo much precis lite så som vi passionerade ibland upplevs...
I would rather die of passion than of boredom.” - Vincent Van Gogh håller me honom jag👊🏻



Jag är ett novemberbarn och är född i skorpionens tecken. Det sägs att signifikativt för en 🦂är att de är så passionerade. Ja vet inte om sånt stämmer men just den egenskapen är den som jag själv skulle beskriva som min starkaste egenskap, passionen. Det är till det lilla passion till det goda till det udda till det skavda...jag brinner för att alla ska må bra och kunna känna sig fria o sinnena ... 

Jag har haft sinnena vidöppna för alla intryck av ljud, ljud, dofter, vibrationer  ⚡️att inte missa något eller missa nån som inte mådde bra gjorde att min glöd slocknade... det var som om jag trodde att jag skulle rätta till allt för alla och göra alla människor välmåendede, 
Hjärnan la helt av, hårddisken blev full och jag blev tvungen att pausa alla processer. Ska berätta mer sen...

Jag säger inte att jag varit utbränd för då är ju allt borta, min utmattning beror heller inte på att jag gjort fel utan att jag har varit för bra på att göra rätt...

Såååå nu till er alla för det här gäller alla, var jädrigt rädda om er, lyssna på den egna inre rösten för den vet när bromsen måste dras, gör inte saker för att bli omtyckta var dig själv det är det finaste som finns när man vågar vara sig själv, vilken vacker blick man får❤️✌🏻🙏🏻Sov sött och dröm vackert🌟💫Varmkram 



Kommentarer

Populära inlägg