konsten om att återta...

bilder från en julpyntad lya


hej fina fina, 
sååååååååååååå länge sen :( 
saknat er så <3
om ni varit här  på bloggen så har ni mötts av något annat,...morr!!!
min blogg har under en tid varit kapad...
det är inte en av min starkaste sida att veta hur man gör då, men jag var sååååååååå
rädd att ha förlorat den så jag klurade och klurade och utmanade mig och till slut klarade jag det alldeles själv, sååååååååååååååååååååååååååååå jädra stolt för det!

mitt liv har varit upp och ner detta år...
en skilsmässa dock ganska lugn och vuxet skött men ändå så jobbigt med alla känslor som bubblar inom mig och många andras känslor att förhålla sig till...
det är inte bara bloggen som varit kapad, även mitt inre har varit på offläge och jag har nu samma beslutsamhet att återta min inre röst och bli hel och glada starka pippilotten igen.
vill skrika av glädje 
im back viskar det nu men rösten blir snart stabilare.
tack för er värme, pepp, tröst och kärleksfulla hälsningar
skulle vilja krama er allihopa
och säga att ni är en del av min beslutsamhet att
återta!!!!
hörs nu lite oftare tänker jag ;)
varmkram


Kommentarer

  1. Jag har inte kunnat se nåt konstigt hos mig på din blogg bara det att du inga inlägg gjort. Du ska veta att jag saknat dig också, blev glad när jag såg ditt inlägg. Det är tråkigt när två människor inte längre kan leva tillsammans men det ser ut som ni ändå klarat av det ganska så bra på det praktiska planet i alla fall.
    Sen kommer alltid alla känslor att pendla fram och tillbaka en lång tid framöver. Det sägs ju att sorger ska ta ett år innan man gått i genom alla faser i ens vardagsliv. födelsedagar helger osv. Men med din beslutsamhet så tror jag det kommer att gå bra för dig, du har klarat många kriser förr.
    Ha nu en skön helg innan jul och må gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. they have beautifully decorated !!! love greetings from angie

    SvaraRadera
  3. Så gott att ha dig tillbaka!!!!!!!!!!
    Har saknat dina inlägg!
    Mvh Soffan

    SvaraRadera
  4. Fint! Och bra jobbat med allt som snurrar!

    En riktigt God Jul Lotten! Kram Ewa :)

    SvaraRadera
  5. Det var inte mycket, herre Gud vi är ju i >Mars snart. Lilla gumman det låter ju inte bra fimpa din
    blogg och börja på nytt. Förut kom man ju inte alls in till Dig. Därför blev jag glad när det
    funkade denna gång. Lycka till, det enda man hörde förut var fåglarna, skriva till Dig gick ju inte.
    kom loss lilla vän


    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  7. det få vi nog för att det är en ganska så grå tid annars.

    เกมส์สล็อต**

    SvaraRadera
  8. Thank you for sharing valuable information nice post,I enjoyed reading this post.

    ดูหนัง

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg