bilder hemifrån mig



hej alla :)

börjat jobba igen....jodå det känns rätt ok
men gillar ju att vara hemma och ha semester med....
fast idag är jag ledig med lilleman som andra skoldagen har studiedag, braskola skulle pippi säga ;)

men men jag jobbar i typ tre veckor sen åker jag
en vecka till marrakech, så jag har verkligen något att se fram emot :) 

trä
ädelsten
och metall
skira färger
hamnar snart i web boutiquen

nu har inspirationen
eskalerat
den härliga sommaren skapar
kraft och halsband
så häng me.... ;)

i höst kommer ett otroligt spännande samarbete
starta 
flowernecklace och en
en...
håller er på halster lite, fniss

jag är iaf tokstolt
och halsbanden kommer
få en otrolig skjuts!
varmkram


Kommentarer

  1. Åh, vad fint du har det hemma hos dig !
    Och det låter spännande med halsbanden :)
    Lycka till !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Lycka till du sköna.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Åh låter verkligen spännande! Du måste berätta mer sen...
    Dina smycken är verkligen fantastiska!

    Ha en fin söndagskväll!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg