stänger ned....



finafina <3

jag har funderat och funderat och äntligen kommit 

fram till att 

jag måste koncentrera mig bara på skapandet....

jag kommer


Från och med

 SISTA MARS STÄNGA MIN WEBBSHOPP

helt eller möjligtvis att jag släpper en liten liten kollektion dit....

jag kommer att nu att vända mig till butiker som kommer att sälja mina smycken, 

har flera som är intresserade och redan så hänger mina smycken i 2 butiker i USA:) fler är på "G" :)

jag kommer såklart inte kunna motstå helt unika beställningar typ som pilgrimshalsbandet, eller till bruden :)

kommer hålla kvar mina webb platser,



och



som showrooms,



hoppas att ni hänger med :) 

och håller mig lite i handen när jag nu tar det här 

klivet ;)

varmkram ♥

Kommentarer

  1. Lite tråkigt för oss, men kul för dig ! Lycka till även i fortsättningen !! Jag hejar på och håller handen om det behövs :)

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  2. Mycket kul!!!lycka till!! det är många man varit sugen på.
    Mariana

    SvaraRadera
  3. Förstår att du behöver koncentera dig på en sak, och självklart kommer jag alltid hålla dig i handen vännen♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Hej Lotten!
    Jag har kikat in här många gånger och haft svårt att välja halsband, men nu slog jag till och beställde det ljusa halsbandet med klockan. Det ska bli såå kul att få det.Delade även på Facebook.
    Lycka till och jag kommer följa dig!!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej Bästa Lotten
    Va kul......tror det kommer att gå SUPERBRA
    håller gärna dig i handen ;)
    kramkram
    HåkanBråkan

    SvaraRadera
  6. Önskar dig all Lycka Till med ditt personliga och unika skapande. Fler människor som blir glada och hänförda över att bära något eller några av dina fina halsband. Glad över det jag har själv. Man ska följa sitt hjärta och det tror jag att du gör......även när du skapar. Tusen Tack också för alla dina fina sidor, idéer och roliga som tankvärda kommentarer.
    Stor XL-lyckatillkram.
    //Sonja.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg