ljusare tider :)


denna färg svartvita bild symboliserar
hela mig just nu,
joooo jag känner mig sådär svartvit och blekfisig i hela
själen...
behöver dra i mig färg....
alltså tanka energi betyder det, antagligen nickar du me va...
vi är i en blekfisig månad där allt känns nedra långt borta
vi köper tulpaner som galningar och sniffar på allt som är grönt och skönt
vi drar i oss lite färg, gör en konstgjord andning på oss själva liksom,

vi hukar oss, fryser och längtar med bistraminer, vi är ogarvade 
vi behöver det ännu mer nu än nån sin
ett asgarv :) :) :)

ska nog ladda ner helt hysteriskt 
eller så ska jag se mia skäringer i nåt typ gulltussan
sånt asgarvar jag till :)




sniff sniff mmmmmmmmmmm gött!


bara vår i mina flower necklace
 nu allt andas dom vår , kika in och sniffa :)


i dag har jag stolt paketerat en lite större sändning med 
flower necklace till en butik
i USA, hjular och jublar
det gjorde mig riktigt genomvarm :)

ha det gott ni fina
nu kramas vi


Kommentarer

  1. Ja men du vad roligt gratulerar till den lyckan. Då kan du ju inte behöva känna dig så svart o grå längre.
    Ha en fin fortsättning på veckan.
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Gratulerar! Halsbanden är verkligen underbara :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg