lotten i tidningen...


...med en vårhälsning från mig

hej ni varma!
idag har jag iaf hamnat på nedervåningen
stora kliv för en som knappt lämnat sängen på flera dagar.
hittade i posten
tidningen
som jag fått lite i förglutt
för att lilla jag är med på ett hörn!

blir lite generad men tokstolt
att få vara med med en skön grön hälsning
från en som är mer en
trädgårsdfestare än trädgårdsmästare, fniss!



kommer ut på tisdag i affärerna!
ett härligt vårnummer att bli
grön rusig av!

blir hemma några dar till
man bör ju iaf orka ta på sig nåt annat
än fleecelångkalsonger, ler!

en varmgrönkram

Kommentarer

  1. Hej Lotten! Först...skönt att du mår bättre, men så kul att du är med i Hus & Hem´s tidning, jag borde få den när som helst i brevlådan...Du är ju superduktig! så det är inte konstigt att dom vill ha med dig.
    Massor av kryapådigkramar/Carina i Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  2. Vilken tajming, att du har klarat av flunsan och blir bra lagom till att våren kommer. Så du kan trädgårdsfesta loss ordentligt:))

    SvaraRadera
  3. Vad kul, det reportaget måste jag kika på;)
    Krya på dig goding!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åååå då måste jag rusa till affärn på tisdag och köpa den!!!
    Kul att få läsa om dig!
    Skönt att höra att du börjar bli lite bättre.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Oiiiii, så kul! Grattis, det ser så fint ut med de coola vykorten. Jag ser också att en annan av mna bästisar är med, Charlotte A, längst upp till vänster på motsatta sidan:-)) Idel ädel kändisar!

    Ha det gott, och bli nu frisk männscha! kramkram H.

    PS stäng av ordkontrollen, man kan inte kommentera med de nya orden....

    SvaraRadera
  6. Men så roligt Lotten! :)
    Det var väl bra medicin!!!!
    Kram kram Mia

    SvaraRadera
  7. så roligt :)
    Hoppas du känner dig bättre har oxå legat dåligt länge...
    mysig söndagskväll
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  8. Hihi.. va kul! Jag ser också fram emot nya tidningen!
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  9. Grattis! :-) Vilket härligt litet reportage!

    Hälsningar Bea

    SvaraRadera
  10. Hej! Vad kul, jättegrattis! Det blir ett stopp på vägen hem för att inhandla tidningen kram Maja

    SvaraRadera
  11. Kul! då har man något att se fram mot!
    Mariana

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg