inspirerad...

hej ni fina!!!
idag visar jag bilder från
jag tokgillar de gröna sköna faten
och vasen där på fot mmmmmmmm vacker vacker!





ikväll var jag på ett zumba pass
oooooooooooo my goooooood
jag log igenom hela passet
kände mig som en kossa som släpps ut för våren
vilken underbar form att träna
att få skaka på formerna och shejka loss
och som
släpper på inre spärrar
som jag just nu har massor av, av alla skithändelser som sker runt om mig...

i bilen på väg hem kände jag mig så lycklig så jag började gråta
fasen vad skönt!

jag är ju en A personligehet som absoluuuuuuuuuuuuuut INTE
kan ta det coolish
all in
det är min devis det
och är lite väl
passionerad ibland i  det jag tar mig för
så i morrn får den pasionerade glad kossan ta ipen, blink!

ha det gött
mööööööööööö
varmkram


Kommentarer

  1. Zumba är också något som jag skulle vilja prova på, verkar så kul.
    Så fina fat från Sia.
    Kram Carita

    SvaraRadera
  2. Härligt! Jag ska testa nästa vecka. Har fått ett träningskort av min goa barn så nu kommer jag inte undan, fniss. Zumba nästa torsdag alltså, ko nr 2, hähä.....

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. øj nogen fine grønne skåle de grønne mand bærer på sit hoved.

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Så snyggt i loooove de gröna faten kramen från Maja

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg