pressvisnings tider...

...milli notti och ceannis!

hej ni alla!
 i tisdags var jag inbjuden på pressvisningar,
jag var på italienska
 mille notti
som har underbara sängtillbehör!
här på bilden,
de ljuvligaste lakanen i 100 % lin
såååååååååååå vackra!

även denna bäddning är av 100% lin
ohhhhhhhh det överkastet är ju så vackert!

nästa stopp var
ceannis
jag tokgillar allt dom gör!
väskor, skor och halsdukar
allt sååååååå fint!
det var våren som presenterades så här är en sneakpeak vad
som kommer att finnas i handeln då.
några ska jag drömma om
och så ska jag slå till på en...får se om den kom med där på bilden...
skorna ohhh dom ser så balla ut slltså!

 
djurhuvudena är från en kollektion ceannis distribuerar
formission
gjorda av en  man i afrika av papie mache
favvon blev ju verkligen flodisen, tänk den med en slinga i
mohahaha!

ahhhhhh pressvisningar är lite go mat med
på bordet
vårblommor
ojojoj där riste det i ett blomhjärta
guuuuuuuuuuuuuuu vad jag redan längtar!




läcker färg på väskorna
och buren dååååååååååååååå
ujujuj
jag fick nästan pippi, fniss!

ahhhhhhhhhhh
läcker läcker dag!
ha det gottigott!
varmkram

Kommentarer

  1. Wihooo så mycket fint...buren vore ju något;)- och att få krypa ner i sängkläderna....nåväl vad är väl en bal på slottet;) hihi Kram

    SvaraRadera
  2. Wow så kul att bo nära sådant och få gå på pressrelease..ibland längtar man till storstan...men bara ibland!
    Eija

    SvaraRadera
  3. Så många spännande "gobitar"!
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Massor av vill ha grejer...vill ha minst en av varje! hoppas tomte läser mitt inlägg..Fniss!


    Önskar dig en myspysig Fredag!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  5. Vad kul att få gå på det:)) Så mycket fint Lotten!!!

    Jag tokgillar halsbandet till min syster, såååååå fint:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Oj oj oj vad mycket fint!
    Ha en bra fredag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Wunderful inspirations!
    Best regards, Bine

    SvaraRadera
  8. Ohh vad mycket fint du stt,sängkläderna skulle gärna få flytta hem till mig
    Tack igen för det fina halsbandet jag köpte,gör lite reklam idag hos mig för dina fina halsband
    Ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera
  9. Hej, vilka underbara sänglinnen, skulle gärna ha. Kul att få gå på pressrelease! Christina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg