nu blåser inte självkänslan längre...




hejhej!
nu vågar jag mig fram igen med mina blomsterhalsband
jag står nu helt rakryggad här och är stolt för mina verk! 
jag har den andra bloggen,
lottens sköna gröna blomsterhalsband
tryck dig dit
 och kommer fortsätta vara mer detaljerad där...
men dit har ju inte så många hittat ännu,
och jag tänker inte sticka under stol att jag
vill lansera den sidan!

har även startat en sida på FACEBOOK
där jag hoppas få mer kontakt med er som inte har blogg
ja ni med blogg med såklart, blink!!!
vill du gilla den sidan
tryck
varmt välkommen även dit!

nu väntar höstens bästa deckare på
tv, bron
sååååååååå
spännande!
nu kramas vi

Kommentarer

  1. Du gör sååå fina halsband och jag har hittat sidan...nu ska jag titta in på din facebooksida också ;)) Susannes gård finns även den på facebook!!
    kram susanne

    SvaraRadera
  2. Ohh Lotten längesen ja kommentera här..Dina smycken är ju HELT Underbara...Massa kramar Sussie

    SvaraRadera
  3. Bra rutet tjejen, personligen gillar jag och kolla på dina halsband överallt. Det sista där med marint tema blev en favorit.
    Varm kram till dig vännen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Jättesöta halsband och så roligt att ge dem blomsternamn! Lycka till!

    MVH
    Linnea Silversmed

    SvaraRadera
  5. Du gör såååå vackra saker! SJälvklart ska du stå rakryggad här!
    Vacker, vackert, precis som allt du gör!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Det låter bra det du skriver, så klart att du ska lansera din sida för försäljning. Förstår hur du känner inför att framhäva dig själv, är likadan. Man tycker inte man kan eller är någonting även om människor säger det till en. Så jag är lite egoistisk när jag hejar på dig, för jag hejar på mig själv lika mycket.samtidigt.
    Och du, dina smycken är JÄTTEFINA.

    Ha en fin dag Annika

    SvaraRadera
  7. Har jag missat nåt nu Lotten???? Dina halsband är jättefina varför skulle du inte lansera och vara stolt över dem?? Dumma människor??? Såna finns det - och såna som inte ens kan svara på en hälsning för att de är stooora. Stå på dig - och jag har varit inne och gillat på FB också :) Kram Annie

    SvaraRadera
  8. Heja Lotten!!!
    Jag håller på dig! :-)

    Kram Nina J

    SvaraRadera
  9. Hej, klart du ska marknadsföra dig, men jag vet av erfarenhet att det är lite läskigt och vårt:) Lycka till och dina halsband är ju helsköna! Christina

    SvaraRadera
  10. Härligt....stå på dig!!!
    Vi är många som gillar det du gör...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg