det är fyllt nu...

...när utredning blir inredning!





hej hallå denna härliga måndag!!!

oktober är en månad med många aktiviteter
inbokade här,
både privat och på jobbet.

lite snurrigt är det och helgerna behövs
verkligen för att coola ner mellan allt!

mycket fix har det varit här,
då sänker jag axlarna helt o hållet!
skönfix för mig
är att skrota runt bland mina blomster
de är nu alla inne...
eller i uterummet...
som är ett slags rum inne fast ändå ute.
fast lite trångt är det allt!


men trängs gärna med dom
när jag sitter och gör mina blomsterhalsband!

ha en härlig dag nu!
varmkram

Kommentarer

  1. Underbart uterum, Lotten!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Önskar jag hade en vinterbonad glasveranda som din! Underbart att kunna inreda med utredningssaker där!
    Ha en fin vecka,
    Eija

    SvaraRadera
  3. Bara så himla underbart uterum....Önskar dej en skön måndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej Lotten!
    Så härligt det ser ut i ert uterum! Kan verkligen tänka mig att där är det mysigt att sitta och pyssla.
    Ha en bra måndag.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Så snyggt!
    Förstår att du njuter då du sitter där :=)
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart uterum. Härligt att ha ett sådant. Kram och ha en fin dag, Maria

    SvaraRadera
  7. Vilken fin blogg du har!
    Underbart med fåglkvittret!
    Fantastiskt uterum, höll också på igår med att flytta in blommor och prylar som inte får frysa.
    Anncathrine

    SvaraRadera
  8. Här inne skulle jag verkligen koppla av va fint du har det....
    Ha en bra dag..
    Kramkram Lotta

    SvaraRadera
  9. Hej min söta!
    Det ser så underbart ut i ditt uterum Lotten. En riktig vinterträdgård!

    Varma kramar till dig.
    Carina

    SvaraRadera
  10. Hej Lotten!

    Gud va fint du har det! Är avis på din glasveranda alltså. Och allt fint däri ;-).

    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Kanske trångt...men oerhört vackert!!!

    KRAM, Jenny

    SvaraRadera
  12. Hej
    Det ser verkligen så underbart ut och mysigt kan tänka mig att det är så skönt att sitta där ute..
    Tyvärr kan inte vi sitta på våran för den är inte tätad så det blir väldigt kallt....
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  13. Som jag gillar ditt uterum, Lotten! Skulle så gärna ha ett litet, litet uterum jag med... Hmm... måste nog se över det där igen!
    Ha den bästa av dagar, kära du!

    SvaraRadera
  14. Åh, helt fantastiskt! Jag tror jag flyttar hem till dig Lotten! Jag förstår att inspirationen flödar, du är superduktig!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  15. Så grönt och trångt-mysigt det blev nu då;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  16. ...härlig inspiration som vanligt här:))

    kram du fina...

    kråke

    SvaraRadera
  17. Super härligt och ombonat mysigt.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Jag får ta till trapphuset för mina olivträd som stått ute i sommar. Har inget växthus längre sedan vi flyttade till stan, men med fönster i ett gammalt dragit hyreshus blir temperaturen lagom för olivträden. Kram Marie

    SvaraRadera
  19. men så fint du har fået plads til det hele, det bliver ellers let noget rodet, når mange ting skal have plads - - - men ikke hos lotten, nej

    SvaraRadera
  20. Å så vackert! Ska försöka styra in maken på ett sånt uterum nu när han ska fixa till vår entré - den behöver bara bli så där 10 gånger större, och det är väl aldrig fel, eller...?
    Krma

    SvaraRadera
  21. Underbara bilder!
    Kan tänka mig att det är härligt att skrota runt där o trängas med alla blommorna..;)
    Kram kram Katarina

    SvaraRadera
  22. Guuuud så snyggt! Jag bara äääääälskar ert uterum med Lottenkänsla från topp till tå! Toksnyggt!!!!

    Kram,
    Helena

    SvaraRadera
  23. Ljuvligt, underbart.....man blir glad i själen. Där skulle man kunna sitta länge med en tekopp och njuta. Tack för att du delar med dig så generöst.

    Njut höst!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg