äpplet faller inte långt från...




...sin mamma!!!
ähh jag får börja från början..
hej föresten, kul att just du är här!

här startar historien,
tisdagens härliga höstsol
födde pyssellust.
på promenaden i skogen hittades
vackra löv och svarta nypon,
fickorna i oljejackan var fyllda till bredden, vilken syn!

väl hemma satt vi där på trappan
med våra idéer, jag och min lilla fyråring.

när min är klar så går jag och hänger upp min nyponkrans för att fota.
borta en stund och fixar kaffe...

när jag kommer tillbaks så hänger en annan där
ohhhhhhhhhhhh
den finaste krans jag sett,
det är den min 4 åring gjort!

där hänger den
och den ska fotas
säger gustav stolt!
mmmmmmmmmm
kärlekskrans döpte jag den till!
japp då är ni me, denna unge kommer bli en hejjare på att plocka blommor
framför allt så gillar
han att skapa
mmmm gosunge!

ha det bäst!
varmkram
lotten

Kommentarer

  1. Åhh vilken gullunge :)) Och vilken mamma:))

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Åååå vilken gullig son du har:)Kan han brås på sin gulliga mamma !!!!!Önskar dej en skön onsdag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Va sött! Dom är ju för goa dom små:)
    Ha nu en härlig dag! /Michaela

    SvaraRadera
  4. Det är en lycka när man kan föra över till barnen det man själv tycker väldigt mycket om!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Gulliga Gurra!
    Han gjorde såå fint med löven och sedan behövde han mer ståltråd ;)
    Söt som socker och gullig som få:)

    Tusen tack för fika igår i solen, det var såå gött

    Kraaaaaam!

    SvaraRadera
  6. Men duuuu skrutt såååå söööt han e..;)
    Åå duktig.....hörru Lotten allvarligt talat!!
    Barnarbete kanske inte vore så dumt...du kan ju kasnke tjäna en rejäl hacka på den lille gossens tallanger...;)...fniss...
    Det är en mysig ålder det där....4-års åldern är den ålder jag saknar mest... de kan så mycket själva, gillar att pyssla, kommer med både kloka ord, skojjiga funderingar och härliga kommentarer....samtidigt är de så små så små....gillar att gosa o höra godnattsaga....mmmm...
    sug på karamellen...;)
    kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Nå så gulligt!!! Härligt att du för vidare din talang :) Största kramhögen uppåt! Minna :)

    SvaraRadera
  8. Hejsan Lotten, Jag förstår precis det där med att fylla fickorna, så man ser tokig ut.För min del var det kastanjer nu senast....Hej förresten, jag heter Sofia och jag tror du känner min syster Marie( har systrarnas blogg).Ville bara skriva och berätta att jag också har startat en blogg.... titta gärna in om du vill. www.sofiasbod.blogspot.com
    kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Så underbart och sitta där och pyssla med skogens skatter. Och så fint det blev också. Önskar dig en skön kväll. Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Vilken skaparfamilj ni verkar vara...
    Ungar kan konsten att se det fina i det lilla, det borde vi vuxna göra mera! Men du kan oxå!
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Sin mor upp i dagen;) säger man så- hmm det låter konstigt men du fattar vad jag menar va? annars får du höra av dig så ska jag översätta;) Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg