pumpan och madame basilicum...

vy hos mamma min, är det inte en riktig prakt pumpa...
eller är det en squach...?




niiiiiiiiiiiiiii fina!
tack såååååååååååååå för era fina hälsningar om mina blomsterhalsband  här och på mejlen,
söööööööööööööööötnosar
ni värmer gott i hjärteroten!
här är ett till halsband i blomsterfamiljen
madame basilicum
kommer snart till
webshop!
intresserad,
i morrn ska jag på genrepet
av
lena ph show på cirkus
tack till varma fina goa underbara
carina
vet du hur glad jag är
hjular och jublar!!!
i helgen ska jag till världens bästa
retreat
stugan på landet
mmmmmmmmmm
får nästan ståpäls, feelgoodpäls, blink!


må bäst!
varmkram

Kommentarer

  1. Haloo Lotten!!

    Det ena smycket vackrare än det andra!! Du är en konstnär..och alla namn du hittar på..så passande till färg och form!

    Ha en ljuvlig helg nu..för om ett par timmar är den här!!

    Varma kramar ifrån sanne

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hoppas att du får en helt underbar helg. Jag älskar dina fina rostiga saker och dina häftiga smycken.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Lotten!
    Va bra att biljetterna kom fram, för det har dom väl?
    Så snygga halsband! Jag måste köpa ett av dig, ska bara bestämma mig för vilket/vilka, alla är dösnygga!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  4. Du är så grym!!! tack för idag- det var så kul!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Ha det bäst fina Lotten:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. hello Lotten,
    a verry good Deco for the autumn day's.
    Wonderful pictures.
    Have a nice weekend.
    Best wishes, Moni

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg