höst i drömparken....

foto;lennart dahlqvist

foto; lennart dahlqvist




hej ni fina!
vilken helg det verkar bli!
höstvädret kan ju bli bättre
och så är vi på väg till stugan i enköping
ääääääääääääääääääääntligen
ikväll blir det brasa och
lugnet därute är obeskrivligt skönt!

bilderna ovan är fotat av min far
som är enköping kommuns trädgårdsfotograf
är inte bilden på drömparken i höstskrud
heeeeeeeeeeeeeeeeeelt ljuvlig
pappa fotar from above
i en lift ifall ni undrar!

mååååååååå
bäst ni alla!
varmkram lotten

var gärna med i min utlottning av ett blomsterhalsband,
se länk längst upp till höger!

Kommentarer

  1. Hej vännen! Men guuu så fint! Måste ta mig dit och titta irl.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Meget smuk og spændende park, som jeg kunne godt tænke mig at se flere billeder fra ;-)

    Kram

    Gitte

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker park.Bilden är jättefin.

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder av din pappa! DÅ förstår jag - han är också trädgårdstokig säkert....äpplet faller inte långt...!

    Ha en härlig helg i stugan i det underbara höst/sommarvädret!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder!! Ha en underbar helg fining:))

    Kramis kråke

    SvaraRadera
  6. Hej, parken är verkligen helt uuuuuunderbar, öööööönskar jag kunde få till lite av rumskänslan i min trädgård. Ha så skönt i stugan! Christina

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder- vilket ställe.... Trevlig kväll fina du;)

    SvaraRadera
  8. Hej Gulliga Lotten
    Jaaaaaa vilket ställe :)
    men än e de väl sommar :)
    å missa inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  9. Sådan far sådan dotter.
    Underbara bilder.
    Ha en underbar dag!
    Camilla

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Så din pappa är fotograf för enköpings komun? Det är ju min grannstad. Ha nu en underbar helg i er stuga.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg