blomerat om...

...gus har flyttat om lite!


kuddarna är nya och känns som lite pippilook
finns att köpa på
fröken M


fönstret är in till oss, föräldrasovrummet
precis som gus vill ha det...nära mamma..ja och pappa förstås
han är lite i mammaåldern just nu, mmmm gillar!

på hyllan står mojänger och mollijoxsaker

 
hej!

min minsta brås visst på mamma sin....
gillar att
blomera om, som han själv säjer, goingen!
jaaaaa ni hajjar vi har möblerat om lite
sängen har flyttat lite närmare min...fniss!
sängen har också fått lite nya kuddar
pippilook tycker jag att dom har, dom röda...
finns att köpa
fröken M

ha det bäst
i morrn väntar karusellåk mest hela dan...
vi ska till gröna lund

varmastekramen
lotten

ps två nya blomsterhalsband finns nu...
www.lottensgrona.blogspot.com
belladonna
jasmine


Kommentarer

  1. Gokväll Lotten, vill bara att du ska veta att paketet kommit fram och jag är så glad och nöjd..........
    Tusen tack!!!!!!
    Ha en toppenfin söndag.
    Kram från Mia

    SvaraRadera
  2. Så söt han är;) När jag var liten möblerade jag om i mitt rum en gång i veckan och då tog jag ut allt och ändrade! Sån energi har jag inte längre;) Ska genast kolla in halsbanden. Kram från en genomförkyld Johanna

    SvaraRadera
  3. Så fint et rom - riktig med plass for drømmer og fantasier :-) Nyt dagen i morgen - barndommen er her og n og kommer aldri tilbake - nyt hvert sekund!
    Hilde

    SvaraRadera
  4. Din lilla Gus har de mest härliga uttryck..."blomera om" härligt! Och vem blommar inte upp när man får ändra om lite=)

    Ha det gott!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  5. Åh, han har så fint rum !

    Ha en kul dag på Grönan !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt, kreativt rum din lilla son har ...ja, äpplet faller inte långt....!!!

    Ha en härlig söndag bland karusellerna!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Jättefiiint! Tänk att jag oxå ska få inreda ett pojkrum... jiihooo!

    Kramis Mia

    SvaraRadera
  8. Hej Lotten
    underbart uttryck :)
    å fiiiiiiiiint :)
    å missa inte..

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter.....
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  9. Hujeda mig så fint....med pippikuddar och mojängsaker:)) Härlig mix av sköna färger:))

    kram på dig och fortsatt fin söndag..

    kråke

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg