blogg loppis...

...skynda fynda!








hillooooooooooooooooo!
jag har rensat lite här hemma
jisses hörrni
 har haft alldeles för mycket...
ibland har jag tyckt om något sååå
så jag haft två
heeeeeeeeeeeelt galet va, fniss!

så nu har jag rensat lite
och starta en
blogg loppis
pengarna ska gå till fickpengar i rom som jag ska beöka i november!

det mesta går ju att skicka men tavlor och lite större grejjor
är det avhämtning som gäller
allt går ju såklart bra att hämta här i järfälla/stockholm
eller i solna där jag jobbar.

allt sälj i befintligt skick
jani vet...är nåt lite shabby chick så är det ju använt!
här är adressen till min bloggloppis


den kommer uppdateras då och då, jag hojtar!
en och annan
made by lotten dyker nog också upp!
nu kramas vi

Kommentarer

  1. Godmorgon och TACK för de upplyftande kommentarerna hos mig :)

    Den flagnande brännan fördjupades plötsligt, tröttringarna försvann och ryggen blev rak. Bra med vänner som hejar på när man behöver det.

    Kram!

    Annakarin

    SvaraRadera
  2. jag skyndade mig som bara den, men det var ändå mycket som redan var sålt eller reserverat. Hoppas du fick mitt mail ang porslinsbrickan. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Oj, så mange fine ting! Sukk! Flotte bilder!

    SvaraRadera
  4. Massor av fina saker där. Synd att jag inte bor närmare.

    Ha en fin kväll och en bra start på veckan.

    Kram britt

    SvaraRadera
  5. Masse fint da... har sendt deg en mail jeg ...eller flere.

    Klem O=)

    SvaraRadera
  6. Oj Oj va grejer...skulle nog behöva en loppis här hemma också. Men men...Önskar dig en go dag, kram från Maria

    SvaraRadera
  7. En bra idé att lätta på samlingen och förnya..det borde ja med göra som mest bara släpar hem en massa bra och ha grejer.

    Kram Marina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg