blandad blomsterkompott...

...blir ett mysmått!



hejhallååååååååååå!
en härligt kväll bara jag och kidsen
favvomaten kan då intas... viskar nu, en del är så känsliga för den här rätten, blink....fiskbullar
(får inte lagas i näheten av maken, fniss)
en äppelpaj i ugnen
och lite nyplockade blommor i en vas.
sen ska jag sätta mig
och dricka lite te i uterummet innan gus gonattsaga
sen lite mys med pärlor och en ny tidning...

tänk att en helt vanlig onsdag
känns väldigt mysig!

i morrn ska jag besöka
formex mässan
brukar vara julstämning där ...huvvaligen!

varmmyskram lotten

ps beställningar med färgönskemål
av ett blomsterhalsband går finemang...
mejla då lotten@rudu.se

Kommentarer

  1. Läckert arrangemang!!! Hur många halsband knåpar du ihop per dag egentligen? åhh så mysigt att sitta och ta en kopp i uterummet.....Kram fina du

    SvaraRadera
  2. så mysigt det låter! Det är ju det som är så viktigt! att kunna finna de små mysiga stunderna i vardagen! kram

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det låter men framför allt...din morgondag hade jag gärna haft ;)) Jul!!! mys11
    kram susanne

    SvaraRadera
  4. Jag ska också till Formex!! Första gången på fredag... Har också hört att det är jul där! :)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  5. Hej!
    tänk att jag alltid missar formexmässan....
    Härligt inlägg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder !!!
    Fiskbullar we love !!
    Ha det gott !
    Kram/Lottan

    SvaraRadera
  7. Jag ska också prata tyst om fiskbullarna! Ingen favorit här..brr.....för konsistensen!!

    Myys att få en kväll med barnen själv...brukar bli riktig kvalitéets tid då!!

    Ha det gootti..tjejen!!

    Kram Sanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg