love lila...

 ...idag bara bilder!











varmkram
lotten

Kommentarer

  1. Godmorgon!
    Helt ljuvligt,Lotten.
    Allt du rör vid blir fantastiskt vackert och smakfullt.
    Ha en finfin söndag.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Lövkojor och syréner... Sååååna ljuvliga dofter. Lila är favvo... är helt insnöad på den färgen nu (och sen en tid tillbaka...). Vad mysigt du har det där i uterummet.... Lovely!!!!

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga bilder!
    Väldigt, väldigt vackert!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Så snyggt och krukan blev jag förstjust i..betong antar jag!

    Ha en fin Söndag!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  5. BARA bilder???? Du det räcker för de är ljuvliga- älskar den lila tonen du plockar upp!!! Önskar dig en fin söndag Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Vad ljuvligt!!
    Nu kan man verkligen frossa i syrener...magiskt!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  7. Hejsa Lotten.
    Smukke smukke billeder ... Ha' en dejlig søndag.
    Kh Lone

    SvaraRadera
  8. Läckert!!!!!
    kram susanne

    SvaraRadera
  9. Härligt inspirerande bilder!!

    ha en skön söndag!
    Kram Ida

    SvaraRadera
  10. Ljuvliga bilder. Jag har helt plötsligt fått ett lila rum som inte var planerat, det ena har gett det adra. Det är kul tycker jag att det får växa fram fast man inte vet från början vad det ska bli.
    Kram
    Birgirt

    SvaraRadera
  11. Åh kära Lotten! Nu känner jag mig hemma. Det är hit jag vandrar då jag vill lägga mig ned och vila, eller bara sätta mig på en av dina stolar och titta mig runt på allt vackert och ta igen mig...tanka min lilla själ. :). Jag är här..i bloggvärlden igen. Fast för hur länge vet jag inte. Rätt som det är så har jag ingen energi igen och jag måste hushålla. Familjen och livet först.
    Men nu är jag här!!! Och jag har varit flitig med 2 inlägg. Men nu måste jag vila, och då tänkte jag att jag måste komma till dig och slappna av och få njuta....
    Tack för att du finns och har den här bloggen Lotten! :)

    Varma kramar / Åsa.

    SvaraRadera
  12. Det var inte så bara..för vilka bilder sen då!! Jisses så snyggt det blev med lite lila detaljer på verandan!!

    Ha en fortsatt mysig söndagskväll!! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  13. Så underbart, jag har suttit och rullat sidan upp och ner flera gånger nu, hit kommer jag gärna och slår mig ner, vackert, vackert!
    Färgerna är ljuvliga ihop!
    Jag är helt salig!
    Ha en underbar vecka, kram Ulrika

    SvaraRadera
  14. Vilka fina bilder! Och i min älsklingsfärg lila!

    SvaraRadera
  15. Ah Lotten vilka ljuvliga bilder. Lila är ju såååååå fint.

    Kram Mia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg