lottens trappa...

...är tisdagstemats värd!

hej hallååååååååååå!
idag är det jag som är värd
i
det är jag sååå glad över
hjulningar och stort jubel!!!
temat är, på min trapp
tada
här är min trapp
där ute möter inne
eller är det där inne möter ute...


med olivträd, fågelburar och rostiga ägg
i bakgrunden
ligger jag ofta där i skuggan och dricker
en kopp kaffe
kaffe i skuggan
är förutsättningen
för sköna gröna ideér!!!

nu är mina tankar
att jag är i startgroparna
till det svarta planket längst ner i trädgården...
där med kommer bli en najsig kaffeplats...
vad vore en trädgård utan dom, hehe!





den gamla sängfotöljen är med en skön plats
för sköna gröna drömmar!

japp nu ni...
ska jag och gus ut i uterummet och käka frulle,
vi är ju lediga idag
mohahaha!!

varmkram lotten

Kommentarer

  1. Men GUD så fint du har det jag blir alldeles yr;) Ojoj jag skulle aldrig gå hemmifrån om jag hade det så fint! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Såååå mysigt det ser ut att vara hos dig! Förstår att du gärna sitter där och dricker kaffe.

    Hoppas ni får en härlig ledig dag!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt helt i min smak, du får till det så bra.
    Mariana

    SvaraRadera
  4. Åh vilken dröm!!!
    Ha en riktigt härlig tisdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Ja, inspireras gör man sannerligen här hos dig! =) Det börjar klia i fingrarna...så gött det låter!

    Ha en fin dag med litet sällskap! =)
    kram emelie

    SvaraRadera
  6. Oj jag blir helt stum av beundran, vilken ljuvlig trapp ! Kram Nilla

    SvaraRadera
  7. WOW! Vilken enormt vackert trappa!
    Besökarna kanske inte kommer in utan stannar vid trappan :=)
    Underbart!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Underbart vackert !!!
    ha det så gott
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  9. Du har så fint på din lilla plats. Där skulle man kunna sitta i timmar och titta och ändå inte har tittat klart.

    :) LiseLotte

    SvaraRadera
  10. Hej Lotten!

    Vilka fantastiska bilder du visar! Vilken oas va?!

    Finfina olivträd.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  11. Ja jag säger då det...♥ ♥ helt underbart du fått till det. Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Ååååå Lotten!! Vackert, vackert, vackert... Suck, suck, suck!!!

    Jag har apat efter en lammöronbakelse á Lotten.. men bara att inse... Inte i närheten av upphovskvinnans uunderbara! :)

    Kram på dig!
    Evelina

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig trappa!!! Där vill man sitta länge och njuta.

    kram kram
    Maria

    SvaraRadera
  14. Håh! sådan en fin trappe du har....godt du ikke kan se mine :)

    SvaraRadera
  15. OMG!!!
    Va fiiint,
    Nu vill jag ut direkt och göra min egen
    trapp.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg