ta en lott hos lotten...

...i morrn smäller det!!!






hej och hååå!

kan jag inte almanackan...not!
vaddå utlottning den 17...
sjutton också, ähhh jag menade den 19e typ...

sååååååååååååååååååååå
vill någon halsbandsgalen sötnos vinna
ett egendesignat halsband,
välj vilket du vill här ovan

om du vill ta en lott
tryck på bilden i högerspalt eller
mejla

nu ska jag  på opera
mmmmmmmmmmmmmmmm
jag och min mamma ska se figaros bröllop på folkoperan
jag tokälskar opera, det smeker min själ, berör varenda nerv...
sååååååååå ha det gött idag
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Hur var det på Folkoperan ?

    Jag håller mina tummar hela tiden :)

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  2. Folkoperan söker du jobb där?
    Håller tummarna vilket som.

    Visst vill jag vinna ett Lottensmycke!

    Ha en fin Söndag!
    Kram Marina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg