fabrikens tisdagstema är...

...vad är konst för dig!!!


hejhallå!
dagens fabrikstema är
vad är konst för mig?
skulle kunna visa bilder i det oändliga...
konst är ju så mycket mer än det som hänger på väggen...
men konst för mig är något som berör och kanske rör om...
måste då visa mina kungsängsliljor igen
ohhhhhhhhh
konst behöver inte vara konstigare!!!
är dom inte fina där i den härliga lejontasskrukan
konstig sam min 15 åring
konstig för honom
konst för mig
en-varm-helt-okonstlad-kram
lotten

Kommentarer

  1. VAKKERT! Klart dette kan være kunst. Nydelig.

    Ha en fortsatt fin dag, vennen:)

    STOR klem
    Anette:))

    SvaraRadera
  2. Nej, konstigare än så behöver det inte vara! Så vackra blommorna är och så fint du har arrangerat dem!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Oj vad vackert...:))

    kram på dig

    kråke

    SvaraRadera
  4. Ja det där var verkligen vackert..sirliga, perfekta tassar till enkel form i själva "krukan"..och liljorna då...säger bara mumma!!

    Kramis Sanne

    SvaraRadera
  5. Hallo my lovely,

    Det är med konst som med skönhet,
    sitter i betraktarens ögon.

    Så din bild är verkligen både skönhet och konst för mig.

    Älskar det råa rostiga mot den ljuvlga blomman. Gifter sig bra med varandra.

    Fortsätt så tusenkonstnären för vi gillar din konst!

    Må allra bäst kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  6. Jättevacker konst!! Fint med de sirliga blommorna i den ruffa krukan!!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  7. Tjenare sköna Lotten,
    kikar in och säger goafton, trivs som vanligt här på din fina blogg! Kungsängsliljor gillar jag som tusan!
    Kram kram
    Susanne

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Visst kan konst vara mycket annat än bara konst.
    Ha en bra kväll och vecka !

    Kram

    SvaraRadera
  9. Fin korg. Vill ha.
    Kram Jessika

    SvaraRadera
  10. Skönheten sitter i betraktarens ögon, är det inte så man säger? Då måste det vara väldigt subjektivt vad man ser som konst. Absolut är det något som berör. Konstigare än så är inte konst, konstigt nog.

    Kramar,
    Regina

    SvaraRadera
  11. Din kruka väcker vill ha känslor!
    speciellt med dom där skönheterna i.
    Mariana

    SvaraRadera
  12. Ja, kära Lotten, nog är du en sann konstnär i mina ögon och en som inspirerar vare sig du har rostiga fötter eller pippi både här och där... :-)

    Jag läser alla dina inlägg, men hinner inte riktigt med i kommenterandet just nu, och missade även din fina utlottning av halsband à la Lotten...

    Stor kram till dig och tack för allt du delar med dig av här!
    Helena

    SvaraRadera
  13. Håller med, det är absolut konst. :)

    SvaraRadera
  14. Hvad er kunst?
    For mig er naturen kunst, en solnedgang, en smuk blomst.
    Smukke fotos som dit, som man bliver helt betaget af er kunst.
    Du er en kunstner Lotten...:-)

    Kram fra Lisbeth

    SvaraRadera
  15. Vackert är bara förnamnet dina bilder är konst vännen! Hela livet är ett konstverk ;o)

    Ha en riktigt härlig onsdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  16. Konst är mycket ! Det berör och är vackert, spännande eller kanske ibland också konstigt.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg