and the winner is...

...till söndagsbilder
som är sköna och gröna!




mmmmmmm
 det att det ser såååå skönt ut va
kattliv verkar skönt,
helt oberörd av alla kunder


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

spännande kväll,
såååååååååååååååå
glad att fått så många som ville vara med i utlottningen av mitt
halsband!
nu har jag och min dotter skrivit smålappar så armen är urled...
81 lotter totalt!!!
glaaaaaaaaaaaaaaaaaad
o
jublar och hjular
tack till er för att ni vill vara med...
varmkram till er alla!!!!

och sååååååååååååå
tada
vinstlotten hos lotten blev
ulrika
som har en alldeles underbar blogg som heter

spana in hennes sida och njuuuuuuuut!
grattis ulrika, nu får du nöjet att välja av dom jag lagt ut lite här och där, om du vill kan jag skicka bilder
mejla mig
så jag får din adress!

dagens bilder är från
stockholms lunga...
där var jag i sällskap igår med två häääääääärliga väninnor
och så fyndade vi nåt med rostiga lejontassar
mer om det en annan dag

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kramas vi
lotten

Kommentarer

  1. Ett varmt grattis till vinnaren..nu blir du snygg!! ;)

    Kram sanne!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren och tack för en spännande utlottning med mycket fin vinst;)

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren! Vilket fantastiskt ställe det där Ulriksdals slottsträdgård! Måste dit någon gång.... Söt kisse!

    Kram!
    Stina

    SvaraRadera
  4. Grattis, grattis till vinnare (lyckans ost där.....). Men så gosigt det såg ut med kissen sovandes i lådan.... Ulriksdal är bara bäst!!!!!

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  5. Älskar dina trädgårdsbilder!!Grattis till vinnaren!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka härliga grönsaksbilder! Kan det bli bättre - och med en sovande katt i en låda! Tala om bra liv somliga har...!!!

    Grattis till vinnaren av ditt fina halsband!!!!
    Ha en fin vecka!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnaren,vilka fina bilder ,skulle gärna vara katten under bänken,han verkar njuta av livet
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg