silver silver silver...

...vårträskon!!!




hiloooooooooooo!
här är mitt andra par träpjuck
silver med lite kvinnlig träklack
ha nu en gooooooo fredagkväll
nu slår vi klackarna i taket...
såååååååååååå jag
lånar detta av  världens bästa petter...

Så alla heads, skrik blir fler och fler, såklart
Vill ni ha mer? Vill ni ha mer? Vill ni ha mer?
Släng händerna i taket, såklart
Ska vi riva hela haket, såklart
Så om alla vill ha mer, skrik, såklart
Ey såklart, såklart

hoppas hoppas kunna komma med lite träskorerbjudanden till er genom min träskoman!

varmsilverkram
lotten

Kommentarer

  1. Hej lotten!!

    Visst är han skön petter..

    Wihii vad läckra träller!!

    Snygg du kommer bli i dom ♥ !

    Ha det fint!

    kram Mia

    SvaraRadera
  2. Häftiga ! Och snygga. Passar nog väldigt bra till sommaren.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  3. Vilka kanon snyffa träskor.Ja dom var snygga.Önskar dej en härlig lördag vännen.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Så tuffa träskor...lite mer chict
    än vanliga svarta..:)

    ha en fin helg
    Eva

    SvaraRadera
  5. Hej Lotten
    SUUUUUUUUPERCOOOLA :)
    å missa inte


    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Förra veckan 111 bloggar......
    VÄLKOMMEN att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera
  6. Stopp! Jag måste ha dessa?! Vart finns de? Jag hatar foppa och tänker då aldrig traska runt i dem, oavsett om jag bara går ut i trädgården. Nope. Jag vill ha silver och gyllene skor. Vart, snälla, vart?
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. skitsnygga träskor!
    dom kommer att va super i sommar!
    susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg