målbilderna...

...hänger framme!!!





hej hallååååååååååå!
att bli smal det är abolut inte mitt mål
det enda jag vill är att få
komma i mina älsklings kläder igen...

 så nu hänger dom där mitt på garderoberna
redo att börja användas,
när volangerna är bortsprungna...

japp ni hörde rätt
våra fläskpromenader har blivit joggingturer
har spotify i min i phone
och idag när min pumplista gick
så rodnade jag nästan, fniss
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerreguuu
vilka patetiska sextexter som pumpas ut...
har bara hört beatet förrut när jag slölyssnat...
 o nu när jag liksom hade musiken inne i huvudet
så klev texten fram
jisses
 sexy bitch verkar vara temat i dagens beats...

hmmm måste göra en ny spellista
en uppdaterad med samma tryck utan tönttexter...
fasen är det enda som går hem va
sexy bich, sorgligt värre!
 och det är ju inte mitt mål direkt, huuu vilket mål!

må väl ni fina!
varmkram lotten

tillagt senare...
alla 10 vinstbiljetter till rum & trädgårdsmässan
är på gång att skickas,
de har inte fastnat i posten utan det är mer jag som är fast nånstans, blink...

Kommentarer

  1. Men gud vilka fina kläder! Funkar även som snygg inredningsdetalj ju.

    Håller med om att texterna är ganska enkelspåriga och snuskiga, kul när ungarna går och sjunger på såna låtar, utan att veta vad de sjunger *S*.

    Ha en bra dag

    //Elvira

    SvaraRadera
  2. Yes, go girl! Härligt att ta tag i jogget. Själv går jag på danspass på friskis, superkul. Inget avancerat men ack så svettigt och roligt. Gäller att hitta gläldjen i det hela också, kram och kämpa på. Kläderna är ju bara so nice, klart du kommer i dem igen!!!! Marie

    SvaraRadera
  3. Men himmel vilka vackra kläder!! Förstår att du vill kunna använda dem igen. Nu har du inspirerat mig att sätta igång o röra på mig igen! :) Det behövs kan jag lova... ;)
    Kramar, goa Lotten!

    SvaraRadera
  4. Bra idé ..... att hänga fram alla kläder som inte passar....men gud så fullt det skulle bli hemma hos mig!

    Kram// Carolina

    SvaraRadera
  5. Hallå!

    men duuuu vilka fina kläder!
    Riktiga målbilder!
    Smart smart...ska nog kanske göra som du o hänga fram dem så där...
    Va duktigt att jogga i kylan....jag har intalat mig själv att det är farligt att springa när det är så här kallt.....fniss..
    man kan det alltså....hihi...

    så hemskt med rävarna...huuu...hade inte köpt en sån mössa ändå men nu är de ännu hemskare..:(

    Kram o ha en mysig dag!
    Katarina

    SvaraRadera
  6. underbara kläder, jag jobbar oxå mot det målet, att komma i kläderna i garderoben. lycka till!

    SvaraRadera
  7. Visste inte att det var volanger jag har runt midjan, alltid lär man sig något nytt.
    Härliga spetsar!
    Mariana

    SvaraRadera
  8. Med den speeden du har dröjer det inte länge förrän du kommer i dina vackra, fantastiska, underbara kläder.

    Det låter verkligen som du behöver göra en ny spellista. Det går ju inte att springa omkring och vara irriterad på vad som kommer ut genom hörlurarna.

    You go girl!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  9. Oh, så fina kläder. De skulle jag med trivas i. Vackra där de hänger.
    Håller med om att texterna ofta är tjatiga och med lågt innehåll. Hörde en liten kille som inte är tre år än sjungandes på "Man boy". Då kan man inte annat än le. Tyvärr finns det texter som inte låter så rart ur en barnamun.
    Klart att du kommer att klara det Lotten! Du kommer att bli så fin i de ljuvliga kläderna (...och du är fin som du är nu med)!
    Må våren komma....för vi längtar så!
    Ha det gott!
    //Sonja.

    SvaraRadera
  10. Åhh så fina kläder, förstår att du vill använda dem!! Stooort lycka till med träningen!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  11. Hej, jag håller oxå på att försöka gå ner ett visst antal kilo. Det ska gå! Till maj tänkte jag mitt mål: att må bättre, ej ha ont i alla leder samt gått ner flera storlekar. Men jag har oxå många fina kläder fr NoaNoa bl a och de vill jag ju egentligen ha kvar!
    hmmm ...kanske en del kan gå att sy in? För NER ska jag i vikt, det är soppor o rörelse som gäller nu efter den envisa influensan!
    Hälsn Lenas trädgård

    SvaraRadera
  12. Åhhh, vad mycket vackert det hängde här.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  13. Klart att Du kommer i dessa till våren. ´Keep on jogging......

    Benundrar dig som orkar ta tag i ringarna.....
    Har uppnått den ålder då jag tillåter mig att vara precis så tjockedolly som jag är.
    Nån måste ju behålla den kurviga linjen eller hur.....

    Har precis tittat runt hos dig och kan ännu en gång konstatera att jag verkligen gillar ditt hem och din Lotten stil.
    Så you!!!!!!!

    Ha det gott kramisar

    SvaraRadera
  14. Tjena Lotten!
    Vad schysst med snygga målbilderna framme! Jag går och laddar mentalt men än så länge kommer jag inte riktigt ut och springer... skyller på snön och isen ett tag till. Men SEN!
    Kram kram!
    Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg