i dag håller jag på...

...att sortera!






 

tjing!
dessa bilder fotograferade av polly wreford
 drives me craaaaaaaaaaaaaazy!
så vackert
lagom romantiskt
och så vilsamt...
behövs att ha som målbild nu för jag
håller på med allt i sovrummet
där är allt annat är vilsamt, fniss!!!
befinner mig just nu i mina lådor och dömer och tömmer...
sparas eller myrorna...
svårt är det nu då jag har gått upp några kilon
och inte kan ha endel favoriter...

                                (men tränar gör jag ju nu så svoooooooop är dom borta eller...not!)

ska man slänga
eller spara...
lite vånda är det för jag har allt för
måååååååååånga
favoriter!

wish me good luck!!!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Du skriver så härligt....precis som det är.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Såklart du ska spara :), nä men mkt går ju att spara och göra annat av och rätt som det är kommer du i favvisarna igen!

    Stort lycka till, kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  3. Spara du dina favoriter...ett tag till :)

    SvaraRadera
  4. Det verkar vara flera än jag som har fått rensningsnoja! Samma här alltså! Kanske är det själva årstiden som gör det....!
    Härliga bilder du hittade!
    Ha en skön lördag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. DU kanske kan spara sakerna och istället vara med på en lördag i juli...vi ska ha en "finare" loppis här på Bossgård och flera bloggare ska vara med...något eller....kramen och ha en fin helg

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Härliga bilder .
    Ha en fin lördag!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  7. Hihi....spara några favvisjeans som du bara måååste komma i igen så brukar det lösa sig efter månader av svält;)) Härliga stämningsfulla bilder:)

    kram på dig!!

    kråke

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga bilder,gillar verkligen den med järnsäng och några flaskor som verkar vara målade på väggen underbar
    Spara kläderna, träning gör underverk
    Lycka till
    Ha en riktigt bra helg

    SvaraRadera
  9. Vilket härligt fönster!

    Önskar dig en härlig lördagskväll!

    SvaraRadera
  10. Nänänä,, aldrig slänga kläder .
    Det får du aldrig göra , för de kan användas till matt-trasor eller lapptäcken eller vad som helst.
    Jag t. ex. letar med ljus och lykta efter tygstumpar av alla de sorter.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  11. Jag är också i rensningstagen, det känns bra !
    Bilderna är inspirerande.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg