alla goda ting...

...äro tre!

sååååå underbart söt
är den lilla vita scillan
ståendes i uterummet

ja fasen sjöööööng nääää skrek i bilen när jag packat in dessa buxbomsbollar
jaaaa såklart var det av glädje ddå jag fick båda för 100 kronor
dom är ju inte heeeelt i shape men vem är det, fniss!
lite grön kärlek och en solkur i uterummet är dom sååååå i form när våren kommer
japp då blir jag inte själv i form till dess dårå, haha!

zinklådan med doftgeraniumen har börjat sätta fart
och när jag böjde mig ner för att vattna var lådan full av små spirande krokus
alltså såååååååååååånt värmer lotten en hel dag!!!


kika in på inspirationsfabriken efter fler söndagsbilder...
önskar er den bästa av söndagar!!!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Härligt ser det ut hos dej!
    Vilken flax med 100:- för två buxbom!!!

    Ha en vacker och fin söndag!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder du bjuder på idag!

    Härligt att få göra ett kap med buxbomen, den rätar ju som sagt till sig :)

    Ha en bra söndag!

    Kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig 'vårlåda' med P och krokus.
    /Mariana

    SvaraRadera
  4. Vilket fynd Lotten;o)
    De kommer älska att bo hos Dig!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. ett riktigt fynd, trots att dom int e riktigt i bästa form, men dom blir!
    trevlig söndag
    kram
    susanne

    SvaraRadera
  6. I like green!
    Gianly
    http://giato.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. herlige bilder du viser
    Legger meg som følger hos deg

    SvaraRadera
  8. Nu blev det nästan ett vååårskrik här hos mig med!! Kan nästan känna doften...
    Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Härligt med såna fynd...

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  10. Åh så skönt vilsamt det ser ut hos dig! Förstår att du blev lycklig över Boxbomen, vilket pris! Dem får du in shape lagom till badsäsongen;-)

    Alltså, den där dragspelsstolen får mitt blodtryck att skjuta i höjden. Missade en sån då jag glömde en auktion på Tradera...G L Ö M D E?! Den gick för noll och ingenting och fanns dessutom inom lämpligt bilavstånd. Gaaah! Sååå fin i alla fall!

    Ha en fin söndag med dina blommor!

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  11. Vilka underbara fynd.Ja dom kommer att älska att få flytta in hos dej.Ha en skön och härlig söndag vännen.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  12. Halloj!

    Visst är det magiskt med allt som börjar spira och gro av ljuset och värmen!!

    Snart så.. ;)

    ha en ljuvlig, ljus söndag!!

    Kramis Sanne!

    SvaraRadera
  13. Fina bilder och vilket kap du gjorde. Jag tror absolut du får dom fina! Ha en skön söndag! Kram Anna

    SvaraRadera
  14. Vad vårigt med en scilla!!! Har inte sätt skönheten i någon affär ännu, men de kommer nog så småningom till Skövde också:).

    Vilket buxbom fynd du gjort! Förstår om du är nöjd:).

    Trevlig söndag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  15. Hej...
    ååå spirande krokus drömmer drömmer om att hitta dem utomhus....och jag känner mig som dina "fynd" - skulle nog behöva lite ljus och värme för att komma i toppform!

    ...vi kämpar på mot våren...
    Ha det gott, kram monica

    SvaraRadera
  16. Najsigt med spirande blad, blommor och att lägga lite kärlek och omvårdnad på dem som inte är helt i shape...finns det lite grönt så finns det hopp=)

    Ha det gott!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  17. Ja, jösses vad man längtar efter våren nu :)

    SvaraRadera
  18. SÅ deilige vårbilder :-)
    Og på en annen side ( her inne ) fikk jeg deilig fuglesang :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg