fabrikens tisdagstema är...

 ...badrum!
min nya parfym, clean
en sprudlande doft som gör dig upprymd och skapar en ”feel-good” känsla.
doften är krispigt grönt lummig. tänk utomhus-tvåligt-fräsch.
passar en skogsmulle som jag, fniss!




 
vi kvinnor flockas framför spegeln

en hortensia som fått torka ihjäl
och har behållet ljuvliga färger i sina blommor.



hej hallååååååååå!
jag hann fotografera lite till
dagens fabrikstema
som är badrum.
kika in fler härliga inspirationstips här...

ha en härlig kväll!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Mmm, parfymen ser lekker ut, er nok deilig duft av den. Herlige de figurene du har også. Stilig bad!

    Har innlegg fra badet i dag, jeg også. :) -Husfruas Memoarer-

    SvaraRadera
  2. Jag älskar parfymerna från Clean. Har själv den ljusblåa Simply Soap - en klar favorit! Och vilka härliga badrumsbilder.
    Kram
    /Annika

    SvaraRadera
  3. Åh Lotten du tar verkligen bara såååå fina kort man blir så härlig innombords av lugnet och tonen i dina bilder!!
    Kram Marith

    SvaraRadera
  4. Såååå fint Lotten. :-)
    Kram Birgitte

    SvaraRadera
  5. Även torra blommor är vackra.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  6. hej lotten, även jag e en stooor fan av parfymen clean, har den vanliga, vad heter din sort?
    ha det toppen, kraaaam marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg