i det här härliga gröna bladet...

...kan ni läsa om lotten!


hej alla sköningar!
i allt om trädgårds nya nummer, två, är jag intervjuad.
intervjun är om hur olika fixar vintervackert!

där kan ni läsa till exempel detta,

fröställningar behåller jag också-allt blir så vackert med frost på.
jag klär in bord i jute och dekorerar med nåt fint, som bollar av mossa, en fågelbur eller en knotig
gren med en ljusslinga i.

jag lever nu med gröna sköna tidningar som denna
trädgårdsböcker
frökataloger
och så ser jag fram som 17on till denna mässa
rum  & trädgård
jag har en skön grön utlottning med 10 biljetter i potten
tryck på bilden uppe i höger spalten och mejla eller lägg en kommentar!

önskar er en skön dag
ni är sååååååååååååå härliga!
varmkram lotten



Kommentarer

  1. Grattis till intervjun! Alltid kul att bli lite uppmärksammad!
    Så härligt att du delar med dej på olika sätt - inte bara här på bloggen!

    Ha en fin onsdag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Kul att vara med i tidningen. Jag förstår att de frågade dig, du inspirerar!

    Jag har inte riktigt börjat med växtplaneringen än, har lite annat som ska bli klart först men snart så... Skulle gärna gå på den mässan men bor lite för långt bort :(

    Hoppas du får en skön dag, kramar Maria!

    SvaraRadera
  3. Där hittade de verkligen rätt person att intervjua, så roligt Lotten! Tusen tack för din grattishälsning hos mig! Blev så rörd och glad!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  4. Her er det bare å koble på "føljer". Vil være med å se hva du gjør utover våren i din hage. Velkommen innom meg også:)

    SvaraRadera
  5. Åhh vad roligt, den måste jag löpa och köpa. Grattis.
    Kraaam
    Caroline

    SvaraRadera
  6. du är den mest rätta person jag vet för att ge oss gröna tips. Dina tips är alltid så charmiga och fina. grattis till dig Lotten för din fina medverkan i tidningen. Kramar i massor/Ingela.

    SvaraRadera
  7. Vad kul att du kikar in hos mig! Och så synd att jag missade dig på mässan. Jag var ju där tillsammans med Annika men jag hade fullt upp med beställningar...

    Kul att du är med i tidningen så nu får jag nog allt rusa till affären och inhandla det numret!

    Ha det bäst!
    Liv

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg