fabrikens tisdagstema är...

...adventspynt!


 denna bild har fått filtret blött papper, ger det hela lite patina

 och denna har fått glödande kanter, ballt!

och som är som den är!

tjingtjingeling!!!
idag är det tisdag och när ni läser detta så sitter jag på flyget till bryssel och har
hoppas hoppas hoppas
ingen öronvärk alls...

idag är det adventspynt som tema i
på mitt piano det första av julkänsla i år
så det får bli mitt adventspyntbidrag

hoppas hoppas hoppas
att jag hinner julshoppa lite i bryssel
mmm lite
adventspynt from belgium
tjohooooooooooooo
må väl ni fina
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Underbara bilder och hoppas du får några trevliga dagar i Bryssel!
    Ha en härlig dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Håber du får en rar og hyggelig dag. Det er fine billeder du viser.
    By MARIANNE

    SvaraRadera
  3. Hej Lotten!!
    Härliga bilder;o)

    Ha det så bra och shoppa loss;o)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Herlige bilder... kos deg og nyt turen til Brussel

    klemmer =))

    SvaraRadera
  5. Underbart julmys....
    Och ha det så trevligt :)
    Håkan

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder med fin julstämmning.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Uj, alla är så tidigt ute...Själv blir jag så less om jag jular till det för tidigt. Men jättegulligt hos dig, som vanligt! Kram Camilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg