en liten glutt...

...från vår hall!



hanna rössner (hannas form) har tagit den ljuvliga bilden på väggen
andra prydnade, lammöron på lottens vis!

hejhallååååååååå!
guuu vad dagarna tickar iväg, snart är det jul ju
än har jag inga julfeelings at all...
har ni?
menom jag känner mig rätt så...
 bara öser det snart över mig som en våg...haha!

by the way...är det någon som har nåt kul shopping tips i bryssel...
ska dit om ett tag och kanske jag hinner t en liten liten stnd på egna äventyr!
ha  nu en gooo dag ni goa!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Åh vilka vackra bilder på en så vacker hall!
    Ha en fin dag!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera
  2. Du är en stooor källa till inspiration för mig!!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Men så fint! Jag älskar verkligen dina lampskärmar av lammöron! Gör du dem själv? Hur länge håller de sig fina?

    SvaraRadera
  4. Det är ngt magiskt över din inredninsstil och dina foton, liv, känsla, perosnlighet på ett mycket läckert sätt!! Mari.

    SvaraRadera
  5. HERREGUD vad Ni har det fint lite överallt :)

    Missa inte SATURDAY SHOW OFF
    hos mig på LÖRDAG
    Lägg gärna till Din Egen Blogg
    Ha det gott Håkan

    SvaraRadera
  6. Go Morgon
    Så fint ni har det där i hallen:)
    Tyvärr inga tips om Bryssel.
    Julkänslor kom förra veckan när vi pyntade glasverandan..
    Nu längtar man
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig hörna i er hall! Antar att mycket har fått flytta in från uteplats och andra uteställen nu...sååå vackert med alla dina lammarbeten!!!

    Ja, det fotot kommer jag ihåg från utställningen i Gamla Stan! Så snyggt!!
    Ha en fin dag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Oi så lekkert,virkelig flott.
    Ha en fin dag. :)
    Klem Mette.

    SvaraRadera
  9. Så lekkert! sØK PÅ googel - kanskje det finns en julemarknad mens du er der?
    Hilde

    SvaraRadera
  10. Nydelige detaljer - og lammeørene er jo bare til å "besvime" av...
    Lampeskjermen var lekker!
    Ønsker deg en grønn, fin dag :o)

    SvaraRadera
  11. Hej !!!
    Hallen är superläcker !!
    Lampan är en verklig hit !!!!
    En sådan lampskärm vill jag bara ha !!!
    Bilden på väggen är jättefin,hon är så himla duktig !!!
    Jag har maaaassor med julfeeelings, i år tidigare än vanligt...
    Bryssel vet jag inget om,har vänner som bor i utkanten, men har aldrig varit där,tyvärr !!!
    Ha det gott,
    Kram,Monica

    SvaraRadera
  12. Jooomen just idag tror jag att det börjar komma lite julmysstämning krypande:-)
    Bamsekram H.

    SvaraRadera
  13. Så fint ni har i er hall!! Jag bara älskar dina häftiga lammöronsägg. Har köpt lammöronsplantor i år bara för att kunna göra sådana;)

    Vet inte mycket om shopping i Bryssel men jag har hört att de har minst lika mycket loppisar som i Paris:)

    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  14. Fin liten glutt på hallen. Bilden var ju urfin. Har oxå svårt att komma igång med julfeelings i år. Kämpar var dag. Brukar ju inte vara några problem annars. Du får ihop inredningen så fint tycker jag. Kram Annika. P.S Sänder över lite julkänsla nu!!

    SvaraRadera
  15. Alltså åhhhhh vad fint du har det!!!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  16. Hej Lotten
    Du har lika vackert som alltid när man besöker dig.
    Vilket kök!! Superfint, hur hinner damen, beundransvärt.
    Jag gillar din stil jättemycket.
    Hoppas du får en fin kväll.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  17. Fina bilder som vanligt :)
    hemtrevligt och mysigt
    Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg