lite av lila...

...mmm gör det vackert vackert!

hej hallååååå!
lte mer av min "tvålförvaring" fniss!
berättade ju för er igår om mina tvålar från toscana...
den bruna där, nedrans vilket obra köp...
var i florens, det kändes som det var 100 grader varmt ute och tankarna var bortsmälta sedan länge...
lite oaffärig familj stampandes utanför butiken, jag det var ingen myspys känsla där inte!

då jag är en solglasögonsfreak kan jag ju inte ha mina vanliga glasögon under liksom
så det var närsynta bofinken lotten potten...
japp några tvålar blev det och först när jag kom hem tll svedala,
då med brillor på såg jag prislappen
hmmm hade läst fel, det blev en 80-90 pix tvålen
sååååå det är inget kidsen får ta med till träningen precis
känner jag mig rätt så kommer de få vara mest till prydnad, haha!
må gott, varmkram lotten

Kommentarer

  1. Är likadan när det gäller hygienartiklar av lyxkaraktär, de blir aldrig använda utan står mest som ögongodis. Egentligen kunde man köpa kartongen bara...
    Din nya header är ursnygg!!! Dina lammöronsägg är otroliga, så påhittigt.
    Ha en bra kväll, Eija

    SvaraRadera
  2. What a beautiful new banner Lotten !!!...so nice !!! lovely evening darling........love Ria....

    SvaraRadera
  3. Fint at de passer så godt til glede for øye og nese da ;-)

    Jeg elsker også din nydelige header!

    Lykkeliten

    SvaraRadera
  4. Hihi...typiskt. Jag håller med Eija.
    Här har du verkligen "möblerat om" och snyggt är det som vanligt. Du har ju bara sååå god smak.
    Ska nu fortsätta att kolla vad mer som hänt här sedan sist - det var ju ett tag sen.
    Stor kram
    Randi

    SvaraRadera
  5. Ha, ha - det var ju inte precis rea (hoppas jag) - men snygg är den!! Gillar nya blogg-layouten skarpt! Särskilt fotot på dig. Du ser ut som en person man instinktivt vill starta ett samtal med - intressant och trevlig.

    Kram!
    Stina

    SvaraRadera
  6. Så fin header! :) Älskar dina lammöronägg! Och lite lila funkar alltid.. till allt! ;)
    Kram,
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  7. Så naisigt du fixat bloggen. Snyggt, snyggt.
    Känner igen det där med hjärnsläpp när det gäller utländsk valuta. Gav en gång en kypare i Rom mer i dricks än vad middagen kostat, och det var ju liksom inte meningen även om maten var god :).
    Samlar också på fina tvålar, fast jag tror inte de kostade lika mycket som dina:).
    Ha det bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  8. Har oxå en hel del tvålar mest som något fint att titta på;o)
    Fina bilder Lotten!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Haha vad roligt! Känner igen det där med glasögon av och på, kan bli helt galet...!
    Men fint blev det!
    Annika

    SvaraRadera
  10. Your blog is one of beauty and inspiration! I adore the outdoors and bringing them inside especially as winter is approaching. I so love coming across your beautiful blog.

    ~Rosemary...

    SvaraRadera
  11. I like your blog a lot, you show beautiful things! love from Spain!

    SvaraRadera
  12. Vilken fin banner och jag har också gjort sådana där lite mindre ekonomiska köp ;o)
    Ha en finfin dag!
    Kramis/Lena

    SvaraRadera
  13. Kanske tur du inte såg prislappen, nu köpte du ju med dom. Dom är riktigt fina, du kan ha dom till lyst.
    Ha en strålande dag
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  14. Hej !!
    Ja du, Italien är ju ett dyyyrt land nuförtiden...
    Men fina som sjutton är de och oj, vilka fina bilder !!!
    Jag gillar också lila, kanske mer nu än till våren....
    Ha en härlig torsdag,
    Kram,Monica

    SvaraRadera
  15. Åh, du påminner mig om att göra en ny krans av lammöronen...hommas de är ok efter frosten :-/ Så vackra kransar överhuvudtaget!

    Hittade till isabellas tidning också, webshopen kände jag ju till...och tidningen också men inte tänkt på att tidningen så klart finns på nätet:-)

    Ha en fin dag, själv skall jag rensa i källaren, blööö Faktiskt har jag en tvålsamling där anno...-82 kanske, kan vara dags att slänga;-)

    kRAM
    A

    SvaraRadera
  16. Läckert som ett smäck!!!!

    Gillar dina nya rubrik bilder!

    Du e bara bäst!

    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg