kanske denna blir den sista...

...buketten för i år!?




 hej ni fina!
vilken must det i allt nu va,
färgerna ...i luften...
till och med i min kraft!

en ljuvlig höstbukett plockades efter lite höstpyssel i trädgården,

med en ljuvlig austinros
en nästan svart dahlia
kinesisk mynta
kärleksört
alunrot

musten ja...den är så att säga lite pyst nu...
igår var jag i krum ställning på vinden,
ni kan inte ana vilket hästjobb jag gjorde där!
jag har kastat ner huuuuuuuuuuuuuuur mycket kläder som helst som
nu har sorterats i högar till den och den...
och sen resten till läkarmissionen!
jepp det känns så himlans bra men ryggen ihaaaa!
må gott
i morrn har lillprinsen och jag vår lediga dag, tjoho då hoppas vi på mer must!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. God morgon, Lotten!
    Vilken underbar bukett, färgerna är outstanding. Mustiga är namnet.

    Ha en bra måndag och njut av din tisdag med lillprinsen.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Åh vad skönt att få rensa vi behöver verkligen ta tag i det här också snart....
    Ha en fin dag vännen!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera
  3. Godmorgon du rara Lotten! Så vacker bukett. Visst är det härligt ändå att rensa, tar som sagt musten ur en men ger härlig positiv energi tillbaka. Som att bli av med en tung ryggsäck...Jag har tokrensat här också i sommar i vår tvättstuga, bod och förråd, Inte klokt vad man samlar på sig. Ha en fin dag och njuuuut nu av lediga morgondagen och fyll på batterierna ordentligt. Stor kram Paula

    SvaraRadera
  4. En jättefin bukett!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej Lotten. Vilken härlig färgrik bukett du trollat ihop! Jag vet inte men nog tror jag att du kommer att tråckla ihop någon med bukett. Du tycks ju kunna ta precis vad som helst och göra det såååå vackert!
    Ha en mysig start på veckan.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  6. Hej Lotten!
    Tiden bara går och står i... tyckte nyss det var självplockhögtid hos Rappne, och nu kommer julgrejerna snart:-)

    UTLOTTNING hos mig idag! Ljuvliga plädar att vinna! kram H.

    SvaraRadera
  7. Hej Lotten,

    dina buketter är bara såååååå läckra!!
    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  8. Underbar är vad den är buketten, färgerna är riktigt varma o goa.
    Visst är det jobbigt att rensamen oj så skönt när det är gjort
    Varma Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  9. Helt fantastisk ros! Vet du namnet på den??
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  10. Hej på dig du lilla utredaren.....;)
    Sååååå fina bilder och jag slutar aldrig förundras över hur många nya idéer du kan komma med.
    Juteväven så där var ju såååå snyggt!
    Me like..;)
    Kraaaaaaaam o ha en bra dag med lillprinsen;)
    Katarina

    SvaraRadera
  11. Hej Lotten! Vilken ljuvlig bukett du fixade ihop bara sådär, vilka färger!!
    Ha en toppen dag!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  12. Hej Lotten.
    Hvilken smukke farver i buketten. Det er en rigtig fin blog du har.
    Kh Lone

    SvaraRadera
  13. Idag har jag lånat ett Lottenvrål ..citerat dig...låter det kryptiskt...;0)

    Vilken underbar bukett, vilka färger...blir helt stum, du kan du....puss och kram

    SvaraRadera
  14. Du..har redan en sådan apparat som står och låter..men inte...det bekommer dom inte....MMOOOOOAAA

    SvaraRadera
  15. Underbar bukett! Rosen är fantastisk - en Leander?

    Kram,
    Stina

    SvaraRadera
  16. wauw, wonderful fall-sphere-pictures!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg