fabrikens tisdagstema...

...idag, mitt bästa loppisfynd!!!



heeeeeeeeeeej hallå!
tisdagarna hänger jag på

idag
mitt
bästa
loppisfynd!!!
sååååååååååååååååååååååååååå
svårt att välja
då hela mitt hem är fullt av
loppisfynd....

dagens bild från bordet i vardagsrummet
visar några av mina skatter...
stora fönstret där bakom...
näverluren som jag gjort om till lampfot...
den lite krulliga lampfoten i bakgrunden...
allt på bordet...
ja och snart hamnar man själv i en loppislåda, haha
loppilotten, väldigt använd alltså väldigt shabby och kanse stundtals lite chiq med
hmmm till högstbjudande då, fniss!


varmkram lotten

Kommentarer

  1. Aha! Bästa loppisfyndet....förstår att det är svårt att välja när hela huset är fullt! Dina lampskärmar är heeelt suveräna! Näverlur!! Du är fiffigheten personifierad! Har du gjort den "krulliga" själv också??
    Passa dig för den där Loppislådan bara...så du inte trillar ner själv menar jag...du skulle hekt klart bli det BÄSTA fyndet! Tänk att ha dej i byrålådan att plocka fram när inspirationen tryter! Uj uj uj!

    Kraaam
    Sussi

    SvaraRadera
  2. Hade lika svårt jag med
    Fast du är fynd hela du ;-))
    Älskar dina fina fynd
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Hej svejs,
    ja visst är det toksvårt att välja när hela huset är fullt **fniss**

    Ha det gott, kram Monica

    SvaraRadera
  4. Hallå där!

    Åååå..jag bara njuuuuter i vanlig ordning till alla dina vackra bilder!

    Förstår att det är svårt att välja..hihi...hela ditt hem är ju ett enda stooort fynd.

    det vore nåt det...Lottens hem till salu på loppis till ett verkligt fyndpris...hihi...
    Kram o ha en bra dag!
    Katarina

    SvaraRadera
  5. Ååååå vilka underbara bilder du bjuder på .Bara så vackert.Hela ditt hem är bara så underbart.Ja det känns i bland som man tittar i en fin inredningstidning på dina underbara inlägg.Ha en fin dag rara du Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Hej Lotten! Dina fynd är så fina! Bordet bara tokgillar jag och ditt fönster i bakgrunden.. mmm..
    Ha det gott Loppilott! =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  7. Åhh vilka härliga grejer! Ja loppisar är rena guldgruvan. Man hittar ofast nåt som man absolut inte kan åka ifrån. :)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  8. Visst kan det vara svårt att välja bland alla loppisfynd du...men, mitt gröna bord i butiken går då inte av för hackor...det är nog mitt bästa fynd..törs inte ens säga vad jag betalade för det...:-)) ett FYND...kraaam

    SvaraRadera
  9. Det är jobbigt med fynd ibland :)
    Fick du priset??
    Håkan

    SvaraRadera
  10. Hejhopp...
    Vilken tur att du har som har många loppisfynd, det är ju inte så ofta man hittar det man söker men dina är jätte härliga.
    Kram Marith

    SvaraRadera
  11. Hejsa Lotten...Du får lige en hilsen her fra Danmark også :-) Kan virkelig li`din stil, bordet er da helt skønt, jeg elsker gamle svenske møbler, fordi de både er flotte at se på, og i super god kvalitet!

    Mange Hilsner
    Lene

    SvaraRadera
  12. Å är det en loppad näverlur som du gjort lampfot av! Hade ingen aning om det. Du är allt himla klurig du tjejen :)

    Kraaaam
    Carina

    SvaraRadera
  13. Hej!!
    Så himla svårt att välja...så mycket fint som du har!! Känner mig riktigt sliten och shabby idag...skulle behöva känna mig lite chic;o)
    Ska iväg på en liten tur i helgen och hoppas på mååååååååånga fina loppisfynd!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg