mmm på rosverkstan...

... får jag tokspel alltså!




alla bilder är lånade av anna, rosverkstan

heeeeeeeeeeeeeeeej!

 floppade runt lite ute på nätet för en tid sen...
oooooooooooops såg en bild på en blogg om en tävling hos
klickade dit och fick fullkomligen
ståpäls!

gahhhhhhhhhhhhhhh
vilka fina saker anna gör, ni måste bara dit och se!
rostorn
växtstöd
rostigt och mulligt
finns även i andra fäger, kolla rostorn prins i svart med guldkronan, ohhhhhhhhh!
men mest kär är jag i rostorn törnrosa, det är tornet ni ser på de två översta bilderna!
nu är det dessutom 20% rabatt på rostornen i trä som finns kvar i lager, jisses vad knoners!

fasen alltså, det är sånt här jag tokgår igång på!
kan inspireras och blir alldeles drömsk när jag vandrar runt där i cybern bland rostornen!
mmm
rostigt rostorn...
rostiga växtstöd...
kronor ...
hjärtliga växtstöd...
drömmer vidare och ser fram emot veckan som kommer!

må väl ni fina, nu måååååååååååååste jag städa då vi får min goa underbara lilla guddotter med familj på middag i kväll!
en ljuvlig tös som är sååååååå rosa nu, jag ska visa henne rosstöden som heter prinsessa och se vad hon gillar det...

hmm, det där med prinsesskronor växer visst inte bort på vissa, fniss!
varmastekramen lotten

Kommentarer

  1. Åååhhh! Vilka prylar! Nu fattas bara Postkodlotterivinst (för min del alltså!);)))

    Som tur är kan man faktiskt tillverka rätt mycket även själv till ringa kostnad!/Anja

    SvaraRadera
  2. jeg har været på Sofiero og købt et rustent æg, bare for at kunne lave en dekoration - inspireret af dig - du er fantastisk :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, visst är Rosverkstans grejer heeeelt fantastiska! Fick ett rostorn när jag fyllde år som jag ska måla i min alldeles egna färg (de går att beställa omålade)!

    Man går verkligen igång!!!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Åhhhh men TACK Lotten för dom bilderna o länken till butiken!!! Absolut underbara prylar, vill haaaa!!! Jaa, jag är nog evig prinsessa jag också, bara älskar sånt där;)
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  5. Jag förstår att du går igång! Jösses, så snyggt! Kanske man skulle köpa sej en svets när man blir riktig pancho!
    Ja, prinsesskronor går visst aldrig ur...kronor överhuvudtaget tycker jag...!
    Ha en härlig helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Så utrolig flotte rosestøtter - de trenger jo ikke en gang roser - rene dekorasjonen i seg selv... Mmmm skulle gjerne hatt en eller tre av de!
    Hilde

    SvaraRadera
  7. Förstår att Du går igång på det där, superhäftigt! Kan tro att Du väntar på paket!
    Ha en fin kväll vännen!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Vad fint det är ! Det där är något som t o m jag kan vilja ha en stor trädgård till :)

    Ha det superbra

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  9. Jätteroligt att du skriver så vackert om mina växtstöd!!!
    Anna
    Rosverkstan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg