nu är det sommar...

...startskottet har gått!!



hilloooooooo
om jag har ont, haha.. gissa...men vad är är väl tunga muskler när det lättade i sinnet!
guuu  så jag har hoppat i drömmarna i natt, känns som rena terapin i mina grå sinnen!

idag har vi på eftemiddagen åkt en båttur under stockholms broar med arbetskamraterna, vilken vacker huvudstad vi har! sen intog vi en heeeeelt ljuvligt god middag på kouzina, mmm grekiskt!!!

plockade mig en bukett blåklint här på slänten mmm nu är det verkligen sommar, ljust som dagen nästan och så dessa, heeeeeeeeeelt bedårande i sin härliga klarbå färg!
må väl ni alla fina!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Herlig Lotten!!!
    Hurra for sommer´n

    klem beate

    SvaraRadera
  2. Beautiful pictires !!! Lotte.........hugs from me..........happy sunny week !! enjoy.........

    SvaraRadera
  3. tjena hoppetossan!
    japp, jag har premiärklippt gräsmattan igår, ahhhh vad trött man blir i armarna :-)
    så nu ÄR det sommar.
    Fin blomsterinspiration hos dig idag.

    Kram på dig vännen!
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Åh det låter som en härlig dag och visst är Stockholm vackert!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  5. Stockholm är en otroligt fin stad. Varje sommar åker vi upp för att bara njuta av den vackra staden. En sommar var vi och tittade på Tall Ship Race, det är ganska maffigt när de tre- och fyrmastade fartygen seglar in mot Stockholm för fulla segel. Just den här kvällen var det vindstilla, varmt och inte ett moln på himlen. Vi stod uppe ovanför stadsgårdskajen och ovanför fartygen svävade ett 20-tal luftballonger. Sagolikt!!

    Vad fina de stora blå, Blåklinten är! Ha det bäst!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  6. Hej gumsepums!

    Så glad jag blir nu då jag uppdaterat mig på dina inlägg.
    Så glad att du känner dig pigg igen!

    Som vanligt helt bedårande bilder och såååå vackra stileben. Du är bäst!

    Jasså du e gymnast du!!!!!!
    Hoppa på, du kommer snart att finna de gamla takterna igen.
    Tar sin lilla tid för en gammal kropp att mjukas upp, bara hihihihi
    Säger en som aldrig rört på sig i hela sitt liv!!!!!

    ha det bäst
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  7. PS
    Stockholm är den vackraste huvudstaden i världen!

    SvaraRadera
  8. Oj, så det blommar hos dej! Har du blåklint så nära?!

    Det låter skönt med båtturen också, hoppas att ni hade tjocka kläder på er!:)

    Ha det riktigt skönt idag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Åh, vilken lyckans dag du verkar haft!
    Så skulle man vilja ha det varje dag...
    Vara nära vatten, njuta av blommor och
    äta gott!
    Och avsluta med älskad familj!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  10. Hoppsan!
    Visst har sommaren kommit! Är i Frankrike just nu och här är det helt fantastiskt varmt och skönt och soligt! Inge synd om mig inte...!

    Sååå fint fotat, som vanligt! Det är så vackert med blått och silver, som gjorda för varandra!

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  11. Hallojsan gumman!!

    Härlig att höra att du spritter igen!!..Vilken toppendag ni verkar ha haft då..Mysväder idag också..Tur!!

    Kombinationen rost och blått har du verkligen fått mig att gilla!!
    Så snyggt!!

    Ha det gott!!
    Varma kramisar ifrån Sanne!

    SvaraRadera
  12. Nu äntligen kom man in på sidan. Jag har inte kunnat göra någon kommentar hos dig förut. Blåklint, ja då är det sommar. Brukar jag plocka i kanten av våra gärden. Men jag har inte sett några ännu.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg