det blommar...

..både här o där!

tjingeling!
idag är hallen lite mer ljust stylad,
blommorna spirar lite här med, fniss!
väst och hatt från
hur klarade jag mig utan mina blommiga trädgårdkläder förrut...
antagligan utmärkt men jag tokgillar verkligen dessa!

ni härliga, tack för att ni kommer och hälsar på...
trots min frånvaro både här o där!

guuuuuuuu
så härlig denna tid är
mellan hägg och syrén
skulle vilja trycka lite på pausknappen nu för nu spirar allt ju bara iväg...
ohhh vad allt växer i denna värme!

i morgon har gus dagis planeringsdag så vi är hemma och ska bara spankulera!
ska iväg och köpa u-jord, här ska planteras lite, älskar det...
mohahaha då ska GARDEN GIRL shortsen invigas!

ta hand om er och sänk axlarna...
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Varma kramar till Stockholms egen Garden Girl...;-D Fräscht och läckert ser det ut i hallen, och må så gott på shortspremiären!

    Helena

    SvaraRadera
  2. Vad vackert du har det!!!
    Ha en mysig dag och bara mys!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Det var den vackraste hall på länge!! Här måste man känna sig välkommen!!!

    SvaraRadera
  4. Ja Lotten tryck på pausknappen! Jag hinner inte riktigt med, det exploderar ju ute och det känns nästan som det redan är sommar. Stopp jag vill njuta av det här först.

    Önskar dig och Gus en fin garden girl & boy fredag. Underbar hall du har...me like a lot!
    Kramisar,
    Regina

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder! Väldigt snygg hall med fina detaljer.

    SvaraRadera
  6. Hallojsan!

    jag är heeeelt säker på att du får extra enegi av dessa underbara garden kläder...om inte annat får din familj det som ser dig i dem!

    Hoppas att du får en härlig trädgårdshelg!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg