vilka tjejer...

...vilken kväll!!!


hej och hå!

vet ni hur många bilder jag tog då...
ha, hela en, jaaaa voila här är den,
men visst var det väll ändå en mummig bild, med en riktig "villhabur" ju....
ett gott betyg på en härlig kväll, fanns helt inte tid att fota
men med sparade minnen i den egna hårdisken...hjärtat ...där de ljuvliga intrycken landade från en underbar bloggisträff!
vi blev 12 till slut och jisses vilka urtrevliga tjejer!

gå in och kolla
i morrn, vet att anna-karin är en hejjare på att ta härliga bilder!
det hade verkligen gjort såååå fint!

och sanne, en stooooooooorvarmkram till dig, vet du ...rörd är ordet,
jaaaaa hörrni
fick nåt som ska fotas i dagsljus!

vi hann knappt handla heller, fniss
men lotten potten hann ändå vid 21.05 dra åt sig 5 st doft pellisar...
dom luktar gottigottgott, inte tantfis suss, fniss!

vi hade helt enkelt kunnat suttit där en hel kväll och pratat och skrattat om allt mellan himmel och jord!
härligt är det iaf när man liksom får känslan att
när pippi möter pippi...
jag vet att ni sharkar...hajjar... om känslan när man möter ens like!




brist på bloggträffsbilder så vill jag visa mina allra vackraste, bästa och skönaste
kläder från
byxorna skulle jag vilja ha jääääääääääääääääämt
och västen med rosfleecefoder är det bästa plagg jag nånsin haft!

här ser ni hur stackars gustav har det i sin vagn, fniss
pippilotten är ju en sakletare och hittar mycket bland stock och sten, ibland får han tom gå brevid...



med varsin vitsippsbukett i hampan så vill jag önska er den bästa valborg ever!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Gulliga Lotten

    Vad kul att ni haft det bra!!

    Och du! de där byxorna vill jag me ha :)))

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tusen tack och lika många kramar till DIG för ditt initiativ! Så kul det var att se så många glada bloggisar på riktigt! Nu kommer jag att få fullt upp imorgon med att surfa runt och kolla alla bloggar som jag tidigare inte besökt, spännande...
    Har inte kollat mina foton ännu, men några blir det nog som visas i ett inlägg imorgon... Nu är det dags att sova! Kram/Marie

    SvaraRadera
  3. Hej Lotten!
    Oj, oj, oj...snabbt jobbat! Tack för en suuuuupertrevlig bloggträff, det får vi göra om!

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  4. Hallojsan tjejen!!

    Sååå trevligt att få träffas IRL..
    Du var lika sprudlande som din blogg! :)

    så många goa tjejer..Såå ett varmt tack för att du drog ihop oss!!

    Kul att du gillade den lilla gåvan..
    tyckte färgen passade bra nu ihop med jeanstyget!!
    (tanken var att den blåa skall sitta i den gamla silvriga..men det förstod du nog ;)..

    Ha det bäst!!

    Kraaaaaaam Sanne!!

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken afton! Tack snälla charmiga Lotten för att Du ordnade
    och fixade denna kväll,det var nåt att minnas. Hann knappt med för allt trevligt prat, shoppingen blev lidande kameran kom inte ens ur väskan, var det bra. Jaa... det var en toppenkväll!
    Natti Natti till Er alla !
    Kramar Lena

    SvaraRadera
  6. Hej, söta du!
    Vad kul att ni hade det bra, jag tänkte på er hela kvällen igår, då jag stod på jobbet...=(.
    Nästa gång kanske jag också kan vara med =).

    Ha en underbar valborg!
    Kram/
    Luiza

    SvaraRadera
  7. Love the garden pants, I got some, I ordered some right away after seeing your blog, I have made a big hit here in Washington State with them, thanks. XO MARY

    SvaraRadera
  8. Åhhh Lotten, så ljuvligt, såå roligt att träffa likasinnade där !!
    Och vilka fina bilder på dig och lilla gossen !!
    Ha nu en fin Valborgshelg du också
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  9. Hej lotten!
    Alltid lika sprudlande inlägg!
    önskar dig en härlig Valborg med. Jag och Carina drar till Danmark på jobb!

    Ha det så gott..

    ps. underbar trädgårds kläder..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Jag är ledsen.... :0(
    Huuur gärna hade jag inte varit med... Men, jag sitter här med en dunderförkylning i stället. Ååååååhhhhh! Kul för er att ni hade det trevligt i alla fall. Mys pys valborg på dig också!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  11. vad mysigt det låter med bloggträff.Härliga bilder på lillkillen och dej!Önskar dej en mysig valborg Krama Rita ♥

    SvaraRadera
  12. Jag kan verkligen tro att ni hade det trevligt! Trist att jag inte kunde vara med.

    Ja, du är SÅÅÅ fin i dina sköna trädgårdskläder - passar dej utmärkt!

    Ha nu en riktigt härlig och skön Valborg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  13. Åhh nästa gång vill jag också vara me=)Ulriksdal mina drömmars dal...jag bor ganska nära men ändå så långt bort för att ta ändan ur vagnen och ta mig dit.Snart kanske det blir av...Så cozy han måste ha den lille där bland riset=)
    Ha en nice valborg/Annica

    SvaraRadera
  14. Hej Pippilott!

    Tack för igårfixet! Det är ju märkligt att alla bloggare är lika trevliga IRL.

    Mycket kärlek och sockerdricka i hela kroppen:-)

    Ha en go Valborg ni me!

    SvaraRadera
  15. Härliga kläder, du ser ut som våren själv. Jättefina bilder på dig och lill-grabben.
    Önskar dig en fin valborgshelg
    Vårkram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  16. Åh det hade varit så kul att vara med om det nångång blir en träff en helgdag så ska jag försöka komma ;o)
    Ha en underbar helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  17. Hej Lotten,
    åh vad jag är glad att jag följde med på träffen!
    Tack för att du fixade och drog igång det!

    Blev inte mycket köpt, jag hann inte riktigt...

    Hoppas ni får en mysig valborg,
    kram
    Jessica

    SvaraRadera
  18. Gustav i den blomstrande vagnen: ) Vilken dag och ja, det var en riktigt vill-ha-bur, så snygg! Doftpellisar, vad är det, ngn sort jag misaat? På tal om det, Rosengeranium måste jag skaffa ett par nya, de gillar jag att ha i sovrummet....ha en skön Valborg garden girl!! Mari.

    SvaraRadera
  19. Du är då en riktig Garden girl du...så mycket inspiration som du ger!

    Ha nu en toppendag!
    kram Marina

    SvaraRadera
  20. Hej!!
    Vilket härligt inlägg Lotten;o)

    Bästa Valborgen till Dig och din familj oxå;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  21. Låter som en underbar kväll ni haft. Ha en riktig trevlig Valborg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  22. LÅter som ni hade en toppenkväll!! Oj vilken urfin bild på dig och Gus! Ha en skön helg Lotten!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  23. Så fina bilder! Lilleman kommer att växa upp till en varm, omtänksam kille tror jag. Precis som min sambo efter en liknande uppväxt med sin mamma :) Mammor som du är guld värda!

    Ha en skön helg!
    Vill tipsa om en utlottning inne hos mig som du är varmt välkommen att delta i!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  24. Hej goaste Lotten,

    jaa, vilken kväll! Jag åkte hem med massor med inspiration och ny energi, hann inte handla en enda grej bara för att vi snackade så mycket, haha! Men jag åker tillbaka :-)

    Näää du, dina doftpellisar får du ha för dig själv för käringafes vill jag inte ha hemma mer än nödvändigt, hahaha!

    Stor och varm kram till dig och tusen tack för en kanontrevlig kväll! Och för skjutsen!
    Susanne

    SvaraRadera
  25. Ni har säkert haft en urmysig kväll. Jag ville så gärna men orkade helt enkelt inte, som jag befarade redan innan. Graviditeten är inte av denna värld, jag sover bort mer än halva dygnet och har så ont i bäckenet att jag har svårt att röra mig.

    Nåja, nästa vår mår jag förhoppningsvis bättre! :)

    Kramelikram
    Mia

    SvaraRadera
  26. Hej
    Riktigt fin blogg med underbara bilder,,,,,,,,
    Håkan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg