jag, en jeanstjej...

...blått är flott!

hej alla solstrålar!!!
tack för era varma tillrop, ni när mig som tusan!

jaaaaaa vad kommer alla idéer ifrån
antagligen inspireras vi av heeeeeeeelt olika saker
nu är jag heeeeeeeelt
såld på vad naturen har att erbjuda...
nu kittlar de blå mattor av blåsippor och scilla med tokade löv till golv,
mina kreativa sinnen.
hmmm vilka vackra färger ihop!?

tabletterna är köpta för åratal sedan,
det finns liknade på H&M Home!
nu ska järnsängen kläs i denim, cooooooolt tills nästa ryck kommer, fniss!

jaaaaaa hörrni, vi som ska ses på tordag
jag känner mig pirrig ja, nog är det lite nervöst sådär att träffas IRL
men det roliga spännande uppväger!
de öppnar ju vid kl 19.00 och det är ju antagligen rätt mycket andra kunder där
så jag tänkte att vi kunde träffas utanför grinden vid sådär tio i sju!
vid de rostiga bokstäver som det står
sitter till höger om grinden
vi ses där!!!

inget program är direkt planerat, men vi kan ju börja att mingla en stund bland alla erbjudanden och sen fika,
anna-karin lovade att reservera några bord åt oss,
det fanns visst go soppa att beställa om någon är hungrig!

såååå tjejer,
jag är sååå glad att få träffa er alla!
må väl, varmkram
lotten

Kommentarer

  1. cette pointe de bleu va à ravir dans cet intérieur.

    Amitiés

    Manon

    SvaraRadera
  2. That is a beautiful little blue flower! Ive never seen that one before. Thanks for sharing..

    SvaraRadera
  3. helt enig!

    blått er lekkert!

    ha en fin onsdag!

    mvh jeanette

    SvaraRadera
  4. Blått är flott!
    Wow vilket läckert uterum Du har, så snyggt!
    Det ska bli sååå roligt imorgon, har längtat så.
    Vid grinden tio i sju! Vi ses!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Åhhh, vad roligt det hade varit att kunna följa med er men jag har lite för långt att åka...en annan gång kanske.

    Jättefint med lite färg nu på våren. Jag tycker oxå jag blir inspirerad av allt vackert som finns omkring oss ute i naturen.

    Hoppas ni får en inspirerande och rolig kväll imorn!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  6. Hejsan goa Lotten!
    Jag är sååå ledsen för jag har dragit på mig ungarnas förkylning. Är helt sänkt, så det ser ut som om jag inte kommer att kunna komma i morgon... (Det är ju bra om man kan andas och orkar gå mer än fem steg i taget medan man går där bland allt det underbara...) Åh, VARFÖR??? Men det är bara att bädda ner sig i sängen och gråta en skvätt... :0(
    SUCK!

    Ha så roligt och skicka en liten tanke till mig som ligger här hemma och snorar...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  7. Hej Lotten..-) Ja blått er flott...det er noe sommerlig over det også..Flotte bilder.:-)

    Jeg har nå sydd nye puter til benken på kjøkkenet i hvitt/blått, som jeg skal legge på :-)

    Ha en fin dag.:-)

    SvaraRadera
  8. Vilket fantastiskt uterum du har skapat. SÅ vackert. Jag önskar att jag kunde vara med imorgon. Det kommer att blir en superkväll, det är jag säker på. Själv får jag väl ordna en egen liten försommarkväll i trädgården och tänka på er;) Ha det gott,
    Charlotta
    Cesars trädgård

    SvaraRadera
  9. Ja, du är sannerligen en kreativ människa! Så snyggt med jeansfärgat till din inredning! Hoppas ni får en trevlig dag alla bloggare som träffas! Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Snygt med jeansblått.
    Hoppas ni får kul på träffen, hade velat varit med men denna gång går det inte. Hoppas på flera turer.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  11. Blått är underbart och just de blå blommorna är jag svag för!
    Ha en underbar dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  12. Visst är blå en underbar färg! Just nu har jag en maaassa scilla som blommar i trädgården och jag bara njuuuter!
    Ha en fin dag! / Irene

    SvaraRadera
  13. Så vackert vårblått hos dej - både jeanstyg och blåsippor!

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  14. Ååh, Lotten - denna stilmix är ju urläcker och ditt öga för att viga olika material och färger: klockrent, som vanligt. Ditt uterum är makalöst läckert och inbjudande!

    Jag önskar er en alldeles fantastiskt mysig kväll imorgon och kommer att vara med er i tanken. Kanske måste trösta mig med en tur till mitt eget garden centre under dagen.... ;-D

    Varmaste hälsningar, Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera
  15. Detsamma, kära Lotten!
    Kram
    Ann

    SvaraRadera
  16. Jeans är minnsan inte alls dumt. Håller själv på med ett jeans projekt men undrar om jag inte tagit mig lite vatten över huvudet ... men så kan det vara ibland *s*

    Roligt med en ny träff på ulriksdal den förra var ju super kul!

    Kram Torparfrun

    SvaraRadera
  17. Så fint med denim!
    Så skoj ni kommer ha imorgon! Hade så gärna kommit och vart med.. men det får som sagt bli en annan gång!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  18. Denim är sååå snyggt!! Passar verkligen bland alla dina rostiga och naturliga saker.

    Du är duktig Lotten, på att få till det!!

    Skulle önska så att jag hade tid att ge mig upp till storstaden för att träffa dig och alla andra som kommer till Ulriksdals trädgårdar... men men, man får inte alltid som man vill.

    Önskar dig en toppendag!!
    Kramar
    Willewira

    SvaraRadera
  19. Denim, jeansblått.... Kanske svaret på en fråga jag inte visste att jag ställt!? Handlar om vårt vardagsrum. De vita kuddarna är bara sååå opraktiska med hund och katter som springer runt i trädgården och jagar varann och sedan in och direkt upp i soffan...
    Ser verkligen fram emot torsdag!! Tusen tack för ditt initiativ!!
    Kraaaaaam/Marie

    SvaraRadera
  20. Hallojsan!!

    Ja visst känns det lite pirrigt!..men såå kul!..träffa så pass många med samma , brinnande intresse..läängtar!

    Det blev en riktigt härlig färgkick ute i ditt uterum..och jeans är så rustikt att det passar perfekt till allt det andra du har där ute!!

    Vi ses vid bokstäverna i morrn då!!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera
  21. Hej hopp! Det ska bli så kul att ses i morgon och jag laddar kameran så att det blir många härliga bilder. Ett av mina favoritställen att besöka så det passar perfekt. Stänger igen min egen butik lite tidigare så att jag är upp i tid. Hoppas att jag hinner fram i tid med trafiken och så annars leter jag rätt på er där inne. Kram Marie

    SvaraRadera
  22. Ha det härligt Lotten!

    Kram Annica

    PS. Blått är flott:)

    SvaraRadera
  23. Härliga blå nyanser av alla de slag!!
    Kram Marith

    SvaraRadera
  24. Så vackra färger, gillar tabletterna med det rostiga till ursnyggt, och visst är det ljuvligt med mattorna av scilla o skogens blåsippemattor.
    Önskar er en härlig kväll,bor lite för långt bort för att kunna vara med, men är med er i tanken
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  25. Hej,

    Otroligt vackra bilder och så snyggt det blev med de blå detaljerna i ditt uterum.

    Kram / Maria

    SvaraRadera
  26. Åh vad härliga bilder du bjuder på:)
    ha det så ljuvligt kram
    sandra

    SvaraRadera
  27. Du har ett vackert ombonat hem du Lotten!!

    Lika ombonad som du ;)

    Hoppas verkligen att ni får en trevlig träff. Önskar jag kunde vara med.....

    Kraaaaaaaam Erika

    SvaraRadera
  28. Halloj jeansbönan!
    Snyyyyygga bilder, som vanligt :-)
    Vi ses imorgon, vad kul det ska bli!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg