BLOGGTRÄFF!!!!

....29 april hos rappne!
tjiiiiiiiiiiing!
vad säger ni, en liten träff så här på vårkanten!?
Slottsträdgården Ulriksdal
har ett urmysigt event, skulle vi inte kunna ses där!?

kom och fira den stundande våren och den kommande sommarsäsongen !!!

NÄR; torsdagen 29 april
VILKEN TID; mellan kl 19.00-21.00
VARFÖR DÅ; såååååååå kul
KOSTAR; nada!
FÖR VEM; den som vill

en kväll där alla ulriksdalare finns där för just er kunder!
promenera runt, smaka, dofta och passa på att ställa dina frågor till dom i lugn och ro.


uteträdgården har tema magnolia med erbjudanden.
trädgårdscaféet håller öppet och serverar soppa, smörgås, kakor och kaffe.
sommarblomstältet har medelhavstema. kryddor, citrus och oliver…
för dig med inglasad balkong har det tjuvstartats med sommarblommor!

trädgårdsbutiken är full av nyheter!
krukor och spännande inredning för båda hem och trädgård.
odlingen visar upp sitt fantastiska sortiment av pelargoner!

och sist men inte minst så bjuds på ett glas bubbel och tilltugg!
visst låter de underbart mysigt!!!

skriv om du kommer här i inlägget eller mejla här
kul att veta vilka som kommer!!!
sen anmäler du dig här!!!

ni får gärna göra PR på era bloggar,
ta denna bild och hänvisa hit!

må väl, ta nu och ha er en gooooo fredag!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Go morron!

    Jag kommer. Ett glas bubbel tackar man ju aldrig nej till :) Tar med mig en kompis oxå :)

    Mejlar dig nu

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jag vill jag vill jag vill, men vet inte om jag kan komma iväg, hoppas hoppas hoppas!!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Jag anmälde mig för några dagar sen, fniss. Det verkar bli en najs kväll - hoppas vädret är fint oxå!

    Kramis Mia

    SvaraRadera
  4. Hei Lotten.
    Ja, det skulle jeg gjerne vært. Litt langt unna.
    Ha en strålende helg og kos deg.
    Klem Kristin

    SvaraRadera
  5. JAA!! Låter hur bra som helst. Återstår bara att se hur jag ska orka med så sent men jag kommer att göra ett försök. Förra årets träff var ju helt suverän!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Åh nej, attans att det blir för långt för att åka för en kväll hade varit så kul, hoppas ni andra får en underbar kväll!
    Ha en finfin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  7. That sounds lovely...wish I were near!

    SvaraRadera
  8. Hade gärna träffat dig och Bosse där!!! Jag får hålla tillgodo med din avckra blogg i stället så länge, här känner man vårdofter slå emot en, ha en mysig helg! Mari.

    SvaraRadera
  9. Tyvärr så blir det lite långt för oss den dagen... Förbereder ju även för min utställning i Vadstena den 8maj!
    Men det låter ju såå trevligt!
    Ha en kul kväll med massor av inspiration och snack!:)
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Hej Söta Lotten!
    Det låter underbart... Kan inte anmäla mig, men i drömmen gör jag det..*suck*...

    Kram mariette

    SvaraRadera
  11. Jaaaaa! Jag kommer! Det blir premiär-bloggträff för mig...suuuuperkul!
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  12. Ja men visst kommer jag! Inga problem utan bokar in denna dag direkt i almanackan. Gud vad roligt att träffas!

    SvaraRadera
  13. Hej Lotten!
    Jag anmälar mig till en trevlig afton med blomster grönt och trevligt sällskap!

    Trevlig Helg!
    Emelie

    SvaraRadera
  14. AAAAAHHHHH, jag VILL!!!!!
    Men, men...vad är väl en bal på slottet??? :o)
    Fredagsmyskram,
    Lydia

    SvaraRadera
  15. Åhh vad kul det hade varit, men jag har så mycket plugg, uppsatsen ska lämnas in 10.e maj så jag får bli hemma.. men en annan gång- då SKA vi ses! ;)
    Trevlig helg!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  16. Såklart kan man inte missa ett sånt trevligt event! Åh, så kul det ska bli!!! Jag tvingar mannen att komma hem tidigare från jobbet eller så kidnappar jag min mamma! Någon annan får ta barnen, Ulriksdal here I come...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  17. Åh, vad kul!Önskar att jag kunde komma...för långt att åka.:/
    Ha en jättekul inspirerande träff!

    SvaraRadera
  18. JAAAAAA!!!!
    Ååå, det var ju så underbart kul förra året! Det har jag gått och tänkt på flera gånger nu i vår :-)

    Hurra hurra!!

    Jag mailar!
    Stor kram med glädjeskutt
    Susanne

    SvaraRadera
  19. Vilka härliga träffar du ordnar Lotten, wow vilken härlig kväll ni kommer att få.
    Att fyllas med blomster och bubbel inspiration är ljuvligt. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  20. Hej !
    Tack för inbjudan ! Men jag kan ju inte :( Det skulle vara sååå trevligt att få ses, men det blir kanske en annan gång ?! Hoppas att ni får en härlig kväll och att du får en mysig helg !

    Kram, vännen
    Anci

    SvaraRadera
  21. hade varit hur kul som helst, men det är tyvärr fööör långt att köra:( hoppas ni får det heelt underbart å att du visar många inspirerande bilder, för oss som inte kan komma.

    varmaste kramarna marie

    SvaraRadera
  22. Åååå, så jag önskar att jag bodde i Sverige nu...eller åtminstone hade en Sverigeresa planerad just vid bloggträffen, men nix, först i slutet av maj får jag andas svensk luft igen... Men SÅ trevligt av dig att ordna träff igen och SÅ härligt ni kommer att få. Det finns stor chans att det blir, som du brukar säga...myspysrys!

    Kram på dig, inspirerande Lotten och ha en go helg!

    SvaraRadera
  23. Hejsan, svejsan, har anmält mig och ser fram emot att träfas! Trevlig helg, kram Fredrika

    SvaraRadera
  24. Godagens!!
    Ojjjooojj så klart man kommer ;D
    Vet inte om jag hittar barnvakt så ev. tar jag med dotra...

    Guuu va trevligt, roligt att ses igen...

    Kraaam Linda

    SvaraRadera
  25. Hade det inte varit så långt borta hade jag kommit, var där en sväng i höstas.

    MB - nästan i Skåne.

    SvaraRadera
  26. Jag kommer också! Vilken bra idé, detta tillfälle vill man ju inte missa!
    Passar på och ställer frågan: finns det någon som skall åka från eller åker förbi södra delarna av Sthlm? Jag bor i Tullinge och skulle gärna samåka om det gick!
    Kram/Marie

    SvaraRadera
  27. Very nice garden:)
    Kram Karolina

    SvaraRadera
  28. Hallojsan!!

    jaätte kul idé!! Trevligare ställe får man leta efter..såå vi ses där!!!

    Kramis Sanne!

    SvaraRadera
  29. Hej Lotten!
    Vilken tur jag har. Har bara varit
    med i bloggvärlden i två veckor så jag är verkligen nybörjare, men älskar redan bloggandet, känns som jag redan fått många nya vänner. Och då har jag turen att få träffa Er, ja jag har redan anmält mig.
    Och Lotten Du har en härlig blogg som ger massor av inspiration och ideèr. Och så hittade jag ju Claus
    via Dig. Fint att Du ordnar en så spännande bloggträff.
    Vi ses i Ulriksdal!
    Kram Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg