mmm +19 C o sol...

...avundsjuk jag, jepp!

klänning/tunika H&M garden collection 199 kr
kjol en festfavorit från noa, den visas bakifrån
detta ska bli påskaftonsstassen!

blus 99 kr


leggings 99 kr
väska 29 kr
*******************
tjing!
ohhh vilken danskväll det var igår då....
grattis till mathias i lets dance, såååååååå fantastiska var dom båda, han och claudia!
är ju av den karaktären att jag har lite svårt för tävlingar ja...
tycker ju synd om claudia nurå...e de kvinnligt eller åhhhhh!

och södra sverige då igår, pluss nitton då, nääääää vaaaaaaaa!!???
trädgårdsjobbande, solandes och fikandes ute
jaaaaaaaahaaaaaaaaa
det skulle ju vara najs va!
 men nopp denna helg har väderleken sagt utestopp...igen!
bitter jag, nääää  skojjar faktiskt, vad härligt för er alla där i värmen!

i väntan får jag hänga upp mina ljuvligheter som jag fyndade på
 H&Ms Garden Collection
släpp i tordags...
allt i begränsad utgåva och det mesta sålde slut här i stan på en dag.
succé jooodå nog verkar det sunny på den fronten va!?
när det väl blir nitton då sjutton!

idag ska jag hämta något heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt
lottigt ljuvligt rosigt trädgårdsaktigt
på posten
sen vill jag meeeee ut o jobbe..
.i +19C o sol!
må väl vilket väder ni än har
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Men! en sån supersnygg kjol! Den föll jag för så in i bängen. Läckert på påskaftons-kalaset.
    Kram på dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vi får vackert vänta på den nedrans solen...grrr! Men den som väntar på något gott.Rykten går här i sörmland att påsken blir fantastisk. Ska vi tro på dem?? Så coola kläder du hittad hos guldgruvan "henning&majbritt".
    Grattis=)
    Ha en härlig helg/Annica

    SvaraRadera
  3. Vilken tur du hade som fick tag på den super fina tunikan, här i Uppsala så tog allt slut direkt också så det bidde inget "garden" fynd för mig...blev dock annat *s*

    Visst väntar man på lite värme nu, tittade nyss ut och ser att det regnar, trist!

    Kram Torparfrun

    SvaraRadera
  4. Ja du, +19 och sol, det längtar men verkligen efter nu! Jag är glad om alla buskarna syns i trädgården i påsk, så jag kan börja städa lite där - helst i plusgrader förstås, en man vet aldrig!

    Åh, du kommer att bli finaste vårblomman i påsk, det är jag övertygad om!
    Ha en fin lördag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Wow, härliga kläder, så kuuul att du visar!

    Jaja, visst var här +19 i solen(men 14 i skuggan) några dar, men nu ÖSREGNAR det och är bara +4. Ja, så att du kan släppa avundsjukan då, alltså, hehe

    Kram, ha det gott! (Och jag ska på lantloppis nu,två mil härifrån. Hoppas på fyyynd!!)

    SvaraRadera
  6. Bra fyndat! Gillar särskilt den vita klänningen/tunikan.

    Ha en fin lördag

    Rebecca

    SvaraRadera
  7. Hej goa Lotten!

    Vilken turlotten också du är som fick tag på flera platt ag HMs gardencollektion..! Jag fick inte tag på en enda som jag ville ha..snyft!

    Den vita är såååå fin och så ville jag ha en blommig ärmlös klänning... men men sold out.

    Varför gör de en begränsad kollektion när de kan sälja som galningar..??

    Ja vädret här i söder har varit heeeelt underbart nu några dagar, men idag är det lite regnigt.

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  8. plagg* av* HMs collektion...

    SvaraRadera
  9. Snygg påskstass du hittat.Tunikan ärockså jättehärligt somrig.
    Ha en fin helg. Häröser regnet ner men det positiva är att det tar på snön då.
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  10. Vad härliga kläder du hittade.Tycke att hm har haft mest till barn.men jag tycker dom har mycket fint .Dina påskkläder va ju bara så läcka.Fint på kalaset.Önskar dej en härliga lördag goa Lotten Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  11. Hejsan!

    Vilka fina plagg du visar. Så ljuvliga blommor på tunikan. Önskar dig en fin påsk och så håller vi tummarna för att det blir lite sol och värme här igen!

    Kram Heléne

    SvaraRadera
  12. Inte heller här har solen visat sig på några dagar men vad som helst bara vi slipper snön....
    Härligt glada plagg!
    Ha en fin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  13. Ooooo så mojsiga kläder, gillar!
    Ha en skön lördagkväll!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  14. Hej sötis!

    Så fina kläder Lotten, den där tunikan/klänningen var ju helt underbar!

    Inga 19 grader här heller, idag är det regn som gäller. Men nu tar det iallafall ordentligt på snön, härligt!

    Ha en myspysig kväll!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  15. Det var mycket snyggt, var mycket som blev favoriter. Ha en fin lördagskväll.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  16. Vilka härliga kläder,nu väntar vi bara på bättre väder,så vi kan använda vårkläderna

    SvaraRadera
  17. Mycket läckra kläder och visst har det var någorlunda varmt men vad det har regnat hos mig hela dagen. Varit inne och målat..
    kram och en mysig kväll
    sandra

    SvaraRadera
  18. Coola kläder!
    Jo, nog är det gott alltid med sol & värme...kändes nästan lite overkligt...idag iallafall, för nu är det snålkallt & ösregn som gäller...det står som spön i backen här...känns det lite bättre nu? ;o)
    Hoppas det varma vädret är på väg norrut till er,
    varmkram Lydia

    SvaraRadera
  19. Å så härligt det låter, väntar och lääääängtar till den värmen här med...men idag har vi haft det varmt å gott på systrars då vi hade besök av lite konst och vernissage så dagen har varit varm i själen...underbara kläder..vill haaaaa..men det verkar redan vara slut...suck!!! Ha det bäst kramelikram

    SvaraRadera
  20. Du kommer verkligen bli superfin i påsk!!!
    Kram A-K

    SvaraRadera
  21. Åh vilken härlig kjol första gången jag ser den och här hos dig. Ja....du solen verkar lysa med sin frånvaro!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  22. Men gudars skymning vilka suuuperfina kläder!!!! Du kommer vara snyggast av alla!!!!
    När jag såg din rubrik +19 C o sol tänkte jag direkt som Tony Rickarson/robert Gustafsson: Ja ä int bitter!!! Fast liite bitter är jag för här vräääker snön ner o jag har inte vår på eeeevigheter:(
    Pimpar vår härinne istället o låter bli att titta ut helt enkelt!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  23. Åh, vad fin du kommer att vara! Jag ska nog hasa på i min gamla vanliga jeansstass... ;0). Kommer att sy så det står härliga till hela påsken när jag ääääntligen får lite tid över! Roligt att du följer min butik! Blev såååå glad när jag såg det.
    Kramelikram/ Anna

    SvaraRadera
  24. Så snygga klädfynd du gjort!
    Just det, det var bra att du påminde om att lura ut vad jag ska ha på mig på påsek... det blir tre gå-bort-grejer...
    Visst hade vi det skönt i vårvädret igår (var inne och jobbade), idag har det vårregnat underbart det också faktiskt.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  25. Hej gumsepumps,

    Såg den fina kollektionen på H&M....
    Men som sagt, lite för småttiga storlekar.
    Men ack så ljuvliga kläder!!!!!

    Du skall inte misströsta, inatt går vi över till sommartid....
    Smaka på ordet!!!!

    Idag, ja då var det inga 19 grader utan regnet öste ner.....
    Men solen liksom dröjde sig kvar från fredagen. Härligt!
    Den kommer snart även upp till Er, lovar.

    Du kommer att vacker som en vår äng till påsk!
    Sköt om Dig....
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg