garden girl...

...here i come !!!



kloka och vackra trädgårdskläder för alla kvinnor som njuter
av eller drömmer om det ljuva trädgårdslivet.
vad som började med hängselbyxorna med sina smarta funktioner och kvinnliga form är idag en hel kollektion med samma goda egenskaper. 
en korsning av arbetskläder, slitstarka nog för proffs, och feminin flärd är älskade av många.

designade av kvinnor – för kvinnor!

fasen sååååååååååååååååååå
nedrans fina saker va?
ett efterlängtat paket damp ner här i fredags från
Garden Girls webshop!
och gissa om jag hoppar studsar jublar hjular
jag är nu är stolt ägare till

brallorna i rostyget, snyggaste brallorna jag sett ever!!!!
kjolen som är shorts bakifrån..så nedrans praktiskt!!!
fleeceväste, kommer att bäras typ...jämt ohhh!
handskar, dom är skitsöta och såååååå bra!!!
scarfsen norpade ebba på en gång...
och till slut en hatt, den är helt uberljuvlig!

gissa nu alla goingar om jag kommer
hjula i vår och sommar när skapar, njuter och gräver runt i min trädgård
 iförd rosiga arbetskläder!

hmm är sugen på ett par snickisar i tyget toile
dom får jag drömma om ett tag!
må väl, och jag läste på kvällslöpet härrom dan
att påsken skulle bjuda på soooooooooooool
och kvällstidningarna har ju ALLTID rätt ju, blink!
ha det gott, varmkram lotten

Kommentarer

  1. Åh så himla snygga kläder! Synd att jag inte ha en trädgård ,o)
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Hej Lotten!!!
    Grattis i efterskott till din flicka som fyllde år i går!!
    Läste det som din man skrivit och jag har ju själv för inte så längesedan fått barn så det bubblade verkligen upp en del känslor.. Vilken tur och skicklighet av läkarna och fighting spirit av dig att klara en sådan pärs!!!!
    Underbart vackert skrivet av din man!
    Kramkram Anna

    SvaraRadera
  3. Visst är de underbara, själv springer jag runt i ett par 3/4 snickisar hela sommaren!
    Det är så kul att kunna med hela hjärtat rekommendera sådant jag säljer ute i mina Trädgårdsdrömmar! :o)
    Ha det finfint kära du,
    Lydia

    SvaraRadera
  4. Härliga kläder:)
    Hoppas du får komma igång kan verklige höra hur mycket du längtar..
    ha det så härligt
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Oh vad fina kläder! Jätte fina bilder också! Nu längtar jag lite extra till sommaren. Tyvärr har vi metervis med snö här uppe, suck!

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Hej Lotten! Jag har snickarbyxor inköpta för två år sedan när jag började på trädgårdsmästarutbildningen. Supersköna. Skulle gärna vilja ha kjolen till sommaren.... nytt inköp troligen..... Härliga bilder, längtar!!! Marie

    SvaraRadera
  7. Mycket snyggt att ha på sig. Men jag skulle inte vilja skita ner dom med en massa jord :-)
    Ha en bra dag
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  8. Ja du Lotten, nu är du förberedd till tänderna;-) Underbara kläder, härlig färg och ljuvligt mönster. Får man gröna fingrar om man använder handskarna?? *blink* *blink*
    Nu längtar jag efter sol och värme, så det är bäst att lita på rapporten i kvällstidningen. Nu ska jag ta och besöka Garden Girls.
    Ha en fin måndag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  9. Hej! Ja! Visst är dom läckra kläderna och alla tillbehör..
    Du kommer se riktigt proffsig ut i dom ; ) Snyggt!!

    Ha en skön dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Hej gullet!

    Du kommer att vara sötast av alla i våra trädgårdar. Jag var tvungen art kika in på deras hem sida. Ujjjj så mycket fint det var.
    Får nog blinka åt mannen lite extra och se om han fattar vinken...hihi.

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  11. Hello my dear Lotten!
    Clothes are great for the garden!
    This may actually merit that it was designed by a woman that she knows best at what we are all well and comfortable feel and how good we look
    and in the garden also like to be fashionable (;
    I greet warmly
    XOXO

    SvaraRadera
  12. Kommer sitta som en smäck på dig Lotten!!! Sååååååååå fint!!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig blogg! Och vilka vackra bilder:D Här måste jag titta in ofta:) Jag har själv faktiskt just blivit återförsäljare av Garden Girls trädgårdskläder och det känns verkligen jättekul, särskilt när man ser sådana här trevliga inlägg och att det verkar vara så många som gillar deras kläder!:D

    SvaraRadera
  14. Your gardening photo's are so darn cute, where can I purchase some of these clothes. I do not look this good when I am playingin the dirt. XO MARY

    SvaraRadera
  15. Vilken stilig böna Du kommer att bli när du påtar i din trädgård!

    Klart att vi skall ha soooool i påsk!

    Hoppas att det var en fin födelsedag för lilla Ebba igår.

    Pöööööös
    Jeanette

    SvaraRadera
  16. Hej Lotten
    Så härligt och sprudlande du skriver, jag kan föreställa mig att de är jättesnygga kläder.
    Vad fin du ska bli.
    Ha en bra kväll vännen.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  17. Så snygga kläder Lotten, nu blir det extra roligt och gräva och plantera. Ska allt kika in i den webb-butiken.
    Nu håller vi tummarna för bra påskväder.
    Stora kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  18. greetings from tuscany, florence ... Happy Easter!

    SvaraRadera
  19. Ja,jeg er helt enig Lotten! Kjempefine klær, og ting som følger med. Jeg skal helt klart gå til anskaffelse av noe av det når jeg skal ut og kaste meg over min nye hage på 2,2 mål :) bare snøen smelter nå så....

    Forresten så må jeg si at jeg beundrer det du får til med dine grønne fingre. Jeg har absolutt ikke det, og gru-gleder meg litt til å ta fatt på hagen og tomten vår her hjemme,..men jeg følger med deg og får litt inspirasjon fra din blogg her, leser bøker og besøker hagebutikker og Plantasjen, så håper jeg det hjelper meg litt på vei;)

    God påske:)
    Klem,Line

    SvaraRadera
  20. De är verkligen superfina! Vill också ha!

    kram

    SvaraRadera
  21. Spelar nog ingen roll vad jag har på mig i trädgården jag lyckas ändå aldrig se snygg ut, smutsar ner mig DIREKT! :-)

    Kram Torparfrun

    SvaraRadera
  22. Skulle jag köpa sådana kläder till trädgårdsarbete skulle inget bli gjort ... vill inte smutsa ner så vackra saker! *ler*
    :)

    SvaraRadera
  23. Men så mycket fint du beställt! Du kommer vara som en prinsessa i din trädgård med så fina kläder! =)
    Har sneglat på dem i min favvobutik här i byn, men inte köpt än.. =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  24. Åhh Lotten jag håller med dig!! älskar deras kläder!! Jag har byxor..mm.. Ska minsan kika in i webbshoppen..kanske bäst att kolla så att det finns mcyekt penagr på kontot först..tihi...

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  25. Så härligt du kommer vara ursnygg i dina rosenkläder! Du måste be någon ta en bild så vi får se när du pillrar omkring i din trädgård. Så lyckolyser du säkert ända upp till Luleå.
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  26. Lotten du kämpe! Nu förstår jag var du fått din styrka. Tack för att du delade med dig. Hälsa mannen att han är en hjälte han också. Kärlek rules! O du med. Love, M :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg