vårtunika...

...med bikerjeans!

tjing tjong!!!
hur trött är man inte på vinterstassen nurå...
var en sväng på stan, en sån dag det var såååå isande kallt typ -14c, långt i från vårvärmen alltså.
blev alldeles tagen av vad mycket vårfint det hängde där i  butikerna, ohhhhhh!
 känner verkligen att jag skulle behöva stylas om jaaaaa...
har haft samma stil  sååå lääääääääääänge...
nä jag vet det är ytterligare ett tecken på medleålderskrisen va, huuuu
provade typ fjorton tunikor på kapp ahl...obra om man milt uttrycker det...
kändes som om det var någon annan som speglade sig där, herreguuuuuu var är lotten???
en sjal, den på bilden hängde med (köptes, lät inget vidare), den enda som gick igenom krissynen.
guuuuu jag som inga sjalar har, hahaha!
 hamnade sen jag på gina tricot, en affär där min dotter ääääääääääääääääälskar allt! till höga toner av musik provad jag många saker och jag kände mig faktiskt lite bättre där...
, hittade mycket fint som inte var medelålderskrisigt,
eller jaja.. skiter i det i såna fall!

köpte denna tunika för 299 kr, ett kap samt kepan för typ 70 spänn,
jaaaaaaag har alltid haft keps, alltså inget tecken,hehe!
bikerleggings stod det på brallorna det är nåt det!!

nöjd och gla kände jag mia iaf med min lilla pöse
nu måste det tamig tusan bli vår snart, dunjackan suger!
må gottigt idag dårå!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. God morgon!
    Även jag har upptäckt det nya utbudet i butikerna och det spritter lite i kroppen när man kikar på vårplaggen. På Flash hittade jag några godbitar. En morgon på väg till jobbet, frusen, med axlarna vid öronen kryssande runt och över snödrivorna tänkte jag...herrigu kommer jag verkligen att snart kunna gå samma väg med sandaler, topp och kjol. Brrrr
    Kramiz,
    Regina

    SvaraRadera
  2. HEj Lottis,
    den där sjalen ser fifin ut!

    Dina inlägg är som bästans kåserier. Så fina och upplyftande i vardagen!

    Ha en gla da!
    Hillevissankramar i maaasssor

    SvaraRadera
  3. Så fin du blir Lotten i den Tunikan! Mari.

    SvaraRadera
  4. god morgon,
    Vilken fin fin tunika , fanns den på Gina?
    Du kommer bli läcker:) kepsen så snygg jag är oxå svag för kepsar.
    kram i massor
    sandra

    SvaraRadera
  5. Oj vad fint och det där är ju bara så mycket du Lotten. Om du sätter på dig dina fina vårkläder så kanske våren också kommer... :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. -27 här imorse, suck suck. Magiskt vackert är det ialla fall ute. Snygga köp, sjalar kan man ju aldrig få för mycket av.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  7. Jättefina kläder och så fin du kommer att bli med detta nya!!!
    Du är säkert fin innan också - men ändå - man behöver kanske lite nytt redan nu och bara låtsas att det ändå är vår...!

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Casser cette tenue avec une casquette c'est le plus!!!

    Manon

    SvaraRadera
  9. Så tuff du kommer bli, inte någon kris där inte. Jag var och shoppade i går också, hittade lite fint.
    Ha det gott Lotten
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Sjalen var ju helt bedårande underbar! Tunikan var också fin:)

    Rebecca

    SvaraRadera
  11. Jättefint!! Jag har också varit ute och botaniserat i både butiker IRL och de på nätet.. man är så sugen på att klä sig vårigt nu! =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  12. Vilket kap jag tror det blir en tur till Gina idag på lunchen. mycket snygg...tack för tipset.
    Tack för titten i din härliga blogg.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  13. lekkert lotten!

    digger tunikaen! liker capsen også, har en likedan i army-grønn!

    ønsker deg en fin dag
    klem beate

    SvaraRadera
  14. Vilka fina kläder och så tjusig du kommer att bli ! Fast det är du ju alltid.
    Jag vill också få börja med lite andra kläder nu, tycker mest att jag klär mig för kylan.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  15. Ja jag har faktiskt också hittat till den butiken. Precis som din dotter så är det en favorit för min. Och just därför trodde jag att det inte fanns nåt för mig.
    Kappahl, där hittar man mest "tant" kläder :O Och det är ju inget för oss ;)...haha.

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  16. Vilken bra smak du har Lotten! Hihi...jag har köpt samma tunika. Men jag köpte en rosa schal.
    Kram Randi

    SvaraRadera
  17. Hej hopp i stugan nice tunika gumman!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  18. Åh vad fin den var! Hoppas vi snart får vår och kan använda alla härliga vårkläder!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  19. Har inte ens tänkt tanken på att titta på kläder...nu ser jag framemot solsken, gnistrande snö och skidåkning...ska bar hitta skidorna..var ju några årsedan de var framme :)

    Ha en fin dag :)
    Eva

    SvaraRadera
  20. Nu snöar det utanför fönstret.... Känns såå långt kvar till vår! Håller med dig om att jobbet tar liiite för mkt energi just nu! Då måste man få tanka lite inspiration i en vacker blogg! Jättefina fynd du gjort. Det behövs balans i livet...
    Kram/Marie

    SvaraRadera
  21. Jag känner också att garderoben behöver ett litet lyft...

    SvaraRadera
  22. Det var en jättefin tunika! Jag har också varit runt och kollat lite, och man vill ju köpa hur mycket som helst... Bara byta ut allt man har i garderoben... men såklart har jag inte provat allt. Och då går ju 99 plagg av 100 fetbort... helst när jag ser hur jag ser ut... blä!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  23. Jättefin Lotten!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  24. Så kul för trot om Du vill men jag har också inhandlat en hel del på Gina.
    Jag som ändå är lite större har hittat 3 tunikor/klänningar som jag bara älskar. Till detta små koftor från samma butik.
    Till priser som är vänliga för plånboken.

    Tunnikan du hittade måste vara alldeles nyinkommen för den har jag inte sett tidigare.
    Den kommer att bli super på dig.

    Jaså det är så kallt uppe hos dig jag som tänkte vara lite vårligt klädd då vi ses.....

    Men jag tar på mig varmt under och över så fixar det sig nog.

    Nu i vår ålder är det så svårt att finna sin rätta stil, inte för ung och inte för tant......

    Visst kan man hitta mycket fint, jag då i special butiker för tjockedollisar, men då kostar det såååååå mycket!!!!

    Ha en skön tisdag bikerbruden!!!!
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  25. Hej där.

    Vilken superfin tunika du hittat och sjalen gillade jag oxå:) Var faktiskt på Kappahl i lördags och hitta en superfin klänning, lite i det stuket som din tunika.

    Ha en bra dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  26. Fina kläder Lotten! Själv blir jag såå deprimerad när jag provar nåt...ser andra i fina kläder och sen när man själv provar samma plagg så ser man fördj..lig ut:(

    Nä en totalmakeover av de brittiska stylisterna skulle inte sitta fel!

    På vackra dig sitter det nog som en smäck;))

    Kramar Lena

    SvaraRadera
  27. Hej hopp!

    Så härligt med lite nya kläder, snygga som tusan var dom oxå, vill ha!!!
    Sjalar kan man ju aldrig få för många av, ha,ha
    Ha det bäst.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  28. Riktigt snygg tunika !! Får nog ta mig en sväng till Gina Tricot ! Tack för tipset ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

    SvaraRadera
  29. Härligt härligt att få skrida in och köpa ett härligt vårplagg! Du har gjort ett toppenfynd:-) Nu blir jag ju sugen och köpa mig en tunika likis din!

    kramis Marina

    SvaraRadera
  30. Så fin tunika Lotten!!
    Kommer passa dig perfekt;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  31. Hej du! Så fin du kommer att bli nu. Har inte ens möjlighet att ta mig till stan just nu så jag får passa på att njuta av bloggvänners garderober..... ha det! Marie

    SvaraRadera
  32. Oohh vicken Underbar tunika!! ja brukar också hitta en hel del gobitar där... sjalen va ju mee lovely.. massa kramar sussie

    SvaraRadera
  33. mmm, så fint!!!
    Och du, vi skiter i åldern när det gäller kläder, eller hur..?!? Ja, eller bara över huvudtaget, du vet väl att 40 är det nya 20..;)
    Det är min motivation när jag varit och handlat på Gina..:)

    Puss på dig söta vännen och tack för att du bloggar så flitigt, det pirrar av i magen varje dag jag smyger in hit och njuter av allt ditt vackra, inte minst dina ord...*lovely*

    Må bäst!

    SvaraRadera
  34. Kupp sier jeg bare :-) Den er kjempefin.:-) Grattis..Jeg er også sååå lei vinterklær nå...men godt å ha...i snøværet.:-))

    SvaraRadera
  35. Vilken superfin tunika och sjalen är ju helt underbar! jag håller på att svämma över i sjalar men hittar ständigt nya fina modeller och färger som jag inte har!:)

    SvaraRadera
  36. Wow vilken underbar tunika den gillade jag ....Gina har mycket fint och även kappahl .beror på .Du hade ju tur.ja det var himla fint.ha en skön kväll goa Lotten Kramelikram Rita ♥

    SvaraRadera
  37. Jag stod och klämde på en tunika i dag oxå. Men köpte inget, ångrade mig när jag kom hem. Så jag slår till på fredag om det finns kvar.
    Ditt var snyggt som du stoppade i påsen.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  38. Blir snyggt de du Lotten...:-))Var å fönstershoppade häromdagen sååååg så mycket snyggt jag vill ha....Å snaaaart kanske man kan få byta stass men än fryser jag så inibaljan...usch å fy...läääängtar..kramelikram kat

    SvaraRadera
  39. 1000 tack för din fina kommentar Lotten! Om du bara visste vad den betyder för mig <3

    Kram Linda

    SvaraRadera
  40. Du är duktig på att hitta bra grejer. Jag är ofta på Gina T .Jag hade säkert gått förbi den men tack för tipset. kram
    Birgit

    SvaraRadera
  41. Ja! Vi vill ha vår NU NU NU! Solstrålar och vårblommor är en riktig brist nu! Vilken fin blogg du har!

    Kram Emma!

    SvaraRadera
  42. http://vindsromantik.blogspot.com/
    ...hon med 2 Bloggar

    Älskar den vita schalen, med detaljer.
    Du måste läsa mitt inlägg om oss kvinnor från norr om du passar in... Det kanse bara är kläderna (skrattar)

    Ha det gott
    /Maggan

    SvaraRadera
  43. KOVE THE SCARF!
    TAKE CARE!
    ROSA

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg