sött som höjer pulsen...

...pulsvärmare gjorda av lena!!!
tjiiiiiing!
hur har ni det i snökaoset då, själv blir jag bara uppgiven och bara sätter mig i bilen och åker till jobbet...
idag tog det bara 1.5h...suck, brukar ta en 30 min!
hjälper ju inte att gå igång och pulsen höjs heller när det bara össsssssser ner från himlen och inget av det kollektiva funkar, bara gilla läget liksom, ser sååååååå fram emot de lovade plusgraderna i nästa vecka,
ojojoj vilka droppningar vi får  iår då, men vi lär ju slippa vårvattna iaf, fniss!

nåt som däremot höjer pulsen på mig är dessa ljuuuuuuuuuuuuvliga pulsvärmare som
 lena
kom med i tisdags!
halsduken har lena med gjort, är det inte så vackert så man bara döööööööööör!
hon hade en lite present med sig till sigge, gustavs igelkott, det får ni se en annan dag!
gus pratade oavbutet med lena...heltokig i lena om jag milt uttrycker det,
men hon är sån bara, man blir liksom heltokig i henne, blink!!!

såååååå vann jag härrom veckan...
haha på tradera, nu är bloggvinstflowet över!
ett par boots, ett par såna där hade exakt syrran och de var köpta på gamla brogatan, real stuff liksom!


igår var jag en stund till pojkarna...
näää tro nu inte att det knusslades i grupp där inte, 
de har blomsteraffär...inga blommor och bin utan bara blommor till marknadspriser!
och där höjdes pulsen rejält
varför köpa en när man kan köpa måååååååååååååååååååååånga!
det får ni se i morrn!
tjing tjong!
lotten

Kommentarer

  1. Ja hennes pulsvärmare och annat också är helt underbara!
    Och visst håller vi tummarna för att det blir plusgrader nästa vecka och gärna många så det droppar snabbt från taken ;o)
    Ha en härlig dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. hej,
    de pulsvärmarna är helt ljuvliga..
    nu väntar man verkligen på våren.
    läckra stövlar..
    ha nu en underbar dag!
    kram
    sanddra

    SvaraRadera
  3. hai hai, this looks sooooo sweet.greets Anneke from Holland.

    SvaraRadera
  4. Hej, brukar läsa din blogg till morgonkaffet och jag blir lika glad varje dag. Mysiga små historier och vackra bilder. Tack!

    Kram, Cia

    SvaraRadera
  5. Vi knatar mest omkring i vår lilla by så vi lider inte så mycket av snökaoset som ni verkar göra i Sthlm. Bonden sköter plogningen minutiöst... *hihi* Inget att klaga på här inte...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  6. På måndag är det mars! då måste det bli mildare. Du har lång körtid till jobbet, fy så hemskt och sitta i bilen så länge varje dag. Helt ljuvliga pulsvärmare och halsduk, Lena gör dom vackraste sakerna av alla. Riktigt tuffa stövlar också.
    Go kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Lenas underbara alster får verkligen pulsen att siga, helt ljuvliga!

    Nämen, är du hos pojkarna nu igen! Har de skärpt till sig? Jag har för mig att de ballade ur där ett tag och bara tog in sånt vi inte gillar. Spännande!!!!

    Ha en bra dag i snöeländet!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  8. Åh de är helt ljuvliga de där pulsvärmarna!!

    Ser oxå fram emot plusgrader nästa vecka, är så trött på kylan o snön nu!

    Ha en bra dag!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Ja, vilket tröstlöst väder vi har haft! Hoppas att det vänder nu.

    Helt, helt ljuvliga pulsvärmare och sjal! Vilken duktig Lena!
    Och bootsen - läckra!

    Ha en riktigt bra dag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Ohh Lotten pulsvärmarna o sjalen är helt underbara..jag blir kär..:)

    Ja du de där plus graderna är helt klart efter längtade... sol, plusgrader o gärna lite fågelkvitter...lJuvligt!!

    Ska bli kul o se vad du handlat för mysigt..:)

    Varma Torsdagskramar Elin

    SvaraRadera
  11. Hi, very beautiful and delicate as a feather are the things that I would gladly read a but do not know your language, I greet warmly ((:

    SvaraRadera
  12. j'aime ce doux mélange.

    bonne journée

    Manon

    SvaraRadera
  13. Så fiiiiiina!!
    Och stövlarna så coooooooooola;o)
    Tjing tjong på dig Lotten!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  14. Urfint!!! Men vilket foto du skapat med prylarna - FANTASTIC!

    Kramen
    cz

    SvaraRadera
  15. Heldig du er som har blitt eier av disse vakre kunstverkene...og varmer gjør de nok også i denne kulda;o) Ønsker deg en super fin helg! Klem fra Maliva

    SvaraRadera
  16. Vackra pulsvärmare är bra att ha i dessa tider. De kanske sänker pulsen lite i pendlarnerverna=).För att inte tala om guldkornen till stövlarna...mumma! Längtar så jag dööör till jättedropparna börjar droppa från taket. Spännande med blommorna,tittar in i sedvanlig ordning imorgon. Ha en skön dag/Annica

    SvaraRadera
  17. Hej raring!

    Klart att pulsen stiger med såna fina pulsvärmare. Och halsduken med...mmm.

    Bootsen var ju skitsnygg.

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  18. Hej Lotten! Men vad du vunnit fina grejer- vad lena är duktig! Och bootsen var såå snygga! =)
    Kram söta du! /Anna

    SvaraRadera
  19. Tack Lotten! Vilken värmande go' kommentar från dej. Jaa, det känns skönt att vara här igen även om jag ju smugit runt lite osynligt även under pausen, därav fann jag dom vackra orden:)
    Förstår att man blir galen i söta Lena;) O hennes alster sen, ljuuuvliga!!!
    Kram vännen! Cilla

    SvaraRadera
  20. Kjære vene, så vakkert! De er så utrolig romantiske og lekre :)

    Klemmer fra meg

    SvaraRadera
  21. Hallojsan!

    Ja gamla brogatan var favoritgatan att shoppa på när jag var tonåring i början av 80-talet :)..Kul att fick tag i dessa ..snygga som tusan ;)

    Jassåp..du har varit på Pojkbesök ;9..ska bli spännande att få se vad det blev!!
    ha det gott!!
    Kram Sanne!!

    SvaraRadera
  22. Va gott att höra lite koltrastsång hos dig! Det är mina favvofåglar.. Sommarkänslor.....Mmmmmmm..
    Jo,just det ja! Har du tillgång till bil, när du är i uppsala så ska du ta en tur till Fullerö handel. Ligger några kilometer utanför stan, men det är värt varenda meter, att ta sig dit. Jag tror att du skulle trivas där....
    Där finns allt!
    Ha det gott! Kramar från Åsa.

    SvaraRadera
  23. Så vakre pulsvarmere og skjerf og alt! Lekkert :)

    Stine

    SvaraRadera
  24. Pulsvärmarna ser helt underbara ut.
    Men hos mig är det rejäla tjocka vantar som gäller, värsta skidmunderingen på så fort man ska gå ut för här är det kallt. Ja idag var det som tur var lite mildare men våren känns låååångt borta.Det kommer inte bara att bli takdropp i år utan en hel vårflod när all denna snön ska bort!!

    Kram Torpfarfrun

    SvaraRadera
  25. Vilka ljuvliga stickade saker.....och stövlarna känner jag igen....hade ett par en gång i tiden... Tack för din kommentar inne hos mig vad glad jag blir....!!!! det värmer ett gammalt hjärta.. ja, det känns verkligen lite så, inte att jag är så himla gammal men ja, 60 är 60....man vänjer sig nog, och ett stort plus är ju att jag är närmare att få hålla på med det jag vill... måla, skapa.... måste se till att bli en pigg pensionär!
    Önskar dig en riktigt skön fredag! Kram fr C

    SvaraRadera
  26. Vackrare pulsvärmare finns nog inte. halsduken också underbar.
    Vårfåglarna som sjunger när man öppnar din blogg inger förhoppning om våren, som vi vet kommer,men som fortfarande känns långt borta.
    Tack för att Du tittat in på min blogg som startade igår. Du är en bland dom som har inspirerat mig så mycket, så att jag också vill vara med och dela med mig av mitt liv på landet.
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  27. herlig bilder..særlig det siste.:-)

    Da MÅ du myse og kose deg til uken...kanskje med en kopp varm sjokolade :-)

    Her er vinterfeirens siste dag i morgen...det har vært bein kladt og masse snø..til uken skal det bli sol , sol og atter sol og 1-2 kalde.:-) feil timing med feiren, som alltid.:-) tjhiii

    klem Gry

    SvaraRadera
  28. Jag smäller av så fina stickade saker!! Love it!! Å bootsen..blink blink.. Wow!

    Kära söta lotten det är underbart att titta in till dig! Du ger så mycket energi..

    Ha det allra bäst!
    Kraaam Mia

    SvaraRadera
  29. hello,

    that is sooooooo wunderfull.
    a traem.so lovely the klots.


    greatings from conny

    SvaraRadera
  30. Vilka ljuvliga pulsvärmare och tillsammans med sjalen, den underbara sjalen, yummie!
    Stövlarna är ett riktigt fynd, modellen, me like.
    Ha en superskön avslutning på veckan.
    Kram, kram,
    Regina
    Ps. Kul att du gillade mina shoppingfynd=)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg