roooooooooooschock...

...inte med T !!!!


gahhhhhhhhh
mohahaha
är dom inte heeeeeeeeeeeelt bedårande!?

är den nån vecka på året man ska unna sig en megarosbukett så är det denna, vilket kaos hu!

var på min blomfavvo som nu inte varit det på ett tag...väldigt ojämt om jag milt  uttrycker mig!
dessa lite lite dagen efter,  en superbunt (fembuntar)...50st för en hundring, najsprajs!

och färgerna jag blir alldeles sprattig!
såååååå ni alla söta som kommer hit,
dom är till er, blink!

jaha go vänner idag lär man jobba då...
men i morrn är det lör = melodifestival
och då ni...

... är det inga roschocker inte,
snarare troschocker, fniss!

ha det gott, unna er en stor bukett!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. Helt underbara, och vilken fin kruka de står i

    SvaraRadera
  2. Helt underbara, så vackert "gammeldagsigt"

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Vackert, just mängden gör det helt underbart fint. Hoppas vägarna till ditt jobb är bättre idag, ha en fin helg vännen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Så underbara:)
    Har en utlottning hos mig av 3 st små urtavlor.Hoppas du vill vara med..
    ha en helt underbar fredag vännen min!
    kram sandra

    SvaraRadera
  5. Åh vilket härligt rosenbad, brukar också passa på att köpa rosor när de är lite dagen efter dels för man kan få så många för lite pengar och så är dem som vackrast då!
    Ha en finfin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  6. Tack för den fina buketten! ;-) blink blink.. Brukar vilja ha färska blommor till helgen, hmm, kanske får bli rosor nu!
    Ja du, ska bli skönt med helg efter denna kaosvecka, så man hinner vila upp sig till nästa kaosvecka... NÄ förresten, då ska det bli vååååår. I alla fall om jag får bestämmma!
    Kram på dig!/Marie

    SvaraRadera
  7. Loooovely! Såna chocker kan vi få många av!!! Älskar frosseri när det gäller blommor, masseffekt!
    Fast visst, en ensam skönhet kan också vara vacker.
    Ha en fin helg Lotten!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får en bra dag i alla fall! Måste bara säga att jag vet ingen som inspirerar mig som du. Hur gör du för att få till allt så fint??? Attans, den som ändå kunde...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar chock - precis min färgställning. Älskar att fota alla blommor som är i sitt sista stadie. Den rustika krukan passar perfekt!
    Tack snälla rara för den buketten!
    Kramar Randi

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig färg..rosor ger lite värme..kan behövas nu :)

    Ha en fin helg
    Eva

    SvaraRadera
  11. En helt vansinnigt underbar bukett!

    Ha en fin dag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  12. Nämen åååå så fint Lotten! Jag brukar handla helgens blommor på måndagar. Då är det halva priset :-)

    Trevig helg!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  13. SAÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fint!!!!!
    Ha en underbar fredag, kramkram marie

    SvaraRadera
  14. Åh, TACK - vilka ljuvliga rosor och SÅ MÅNGA!!!
    Hoppas att du får en härlig fredag - OCH lördag!

    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  15. Godmorgon!
    Blev helt hänförd av alla vackra rosor.Å krukan,my god...!Blir alldeles till mig i trasorna över färgerna. Ha en toppen helg/Annica

    SvaraRadera
  16. "Härtill är jag nödd och tvungen!"
    Vadå? Jo, att via en typ av masskommentar ge mig ut i bloggdjungel för att hitta nytt "villebråd" till min blogg Oumberligating! Okej, riktigt personligt blir det självklart inte på detta sett, men som sagt någon måste ju börja säga "Hej" och det har ju fungerat förut så varför inte idag? (ler)
    Kanske har du fått en rad ifrån mig förut, då kanske det kan upplevas som lite nonchalant, men har man som jag nu bloggat i över ett och ett halvt år så börjar minnet svikta. Många byter bilder och startar upp en andra blogg, precis som jag.
    Fick nyligen ett argt mail ifrån en kvinna som fått en liknande kommentar som jag gjort som den här, hon skrev att hon undanbede sig reklam! intressant, reklam är väl om det handlar om pengar och att sälja något, min blogg har ingen reklam och jag tjänar inte en krona på den. Den är helt min egen "värld", till glädje för en del och till förtret för andra! (ler)
    Den enda eventuella baktanke som finns är att har man lust så kan man titta in på min andra blogg
    www.jernsaxen.blogspot.com den är lite allvarligare och startades upp för att hitta kvinnor/tjejer precis som min Fru som är långtidssjuka av olika anledningar!
    Ja, gör vad du vill med dessa rader!
    Passar på att önska en fin Fredag och en Trevlig Helg!
    kram ifrån en som heter Peter Olofsson!

    SvaraRadera
  17. TACK SNÄLLA DU! Precis vad som kan behövas en roschock minsann. Töar här och där och ras från tak! Härlig helg på dig! Marie

    SvaraRadera
  18. Jooo!
    Helt underbara!!!
    Det härligt att kunna frossa i rosor!
    Ha en skön helg!
    hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  19. hej du roliga söta Lotten , tänk vad glad man alltid blir hos dig, du är underbar. Vilken bukett !! Den tar jag med mig och njuter av heeeela helgen.
    Kramar till dig/Ingela.

    SvaraRadera
  20. Tack snälla du för den underbara buketten, sitter och njuter i fulla drag. Såhärliga nyanser det är på dem,så vackert när allt utanför är vitt.
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  21. Vilken härlig chock så här på fredagsförmiddagen!!

    Otroligt vackert!!

    Ha en jättefin helg!

    Kram!

    SvaraRadera
  22. Helt underbara Lotten! Verkligen najsprajs! Får vara glad om man får tio för 50-60 kr i Konsumbutiken :D
    Sanslöst! NJUT!
    Trevlig helg!
    kramiz
    nina

    SvaraRadera
  23. Vackert, helt underbara!!
    Klart man ska unna sig blommor.
    Jag njuter av dina!
    Kram & njut av helgen!
    Kram Marith

    SvaraRadera
  24. Oh really really super! I love these old and fine colours.
    How do you get these pictures so large...? I love it.
    Could you tell me please?
    Oh your blog is so fine.
    Take care

    SvaraRadera
  25. Lovely!!
    Ett stort leende på mina läppar varje gång jag kikat in hos dig!!

    Ha det bäst!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  26. Uuh, jag blir helt matt av en sån skönhetsdos. Bara sååå ljuvligt!

    Jo, förresten, till våren ska jag nog göra såna där hönsnätslyktor som jag sett att du har. Har hittat bra "hållare" till detta. Ett litet projekt...

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  27. Hej Gumman
    och tusen tack för rosorna:):)
    Jag håller med om att det var ett riktigt najs prajs:)
    Krukan,,,wow,,,,skitsnygg

    Ha en trevlig helg

    Kram sari

    SvaraRadera
  28. Jaha, sitter nu här och ångrar att jag inte köpte ett fång när vi handlade igår - 10 st för 20 spänn! Och jag köpte inga! VA?!?! Riktigt knäppt var det när jag nu ser dina härliga bilder. Fast det fanns inte så ljuvligt romantiska färger förstås! Det var väl därför kan tänka!
    Hoppas din helg blir lika ljuvlig som rosorna. Idag har vi haft över 12 grader - det du!!
    kram
    Ann

    SvaraRadera
  29. Men skruttan där! Vilken makalös tur du hade som fick ett sånt pangpris!

    Och håller helt med dig- underbar färgskala!

    Ha en go helg

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  30. Underbara Lotten!! Även här fick 50st lite dagenefter rosor följa med hem från jobbet igår..det gäller att njuta..:)

    Hoppas att du får en underbar helg!!
    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  31. Nydlige bilder av nydelige roser:))

    SvaraRadera
  32. Wow..vilken härlig färg..men du kanterna på rosbladen hade väl endå en ton av rost ?!..hihi..
    Fler än jag som gillar blommor som e lite 2dagen efter"..fundar då o då även i matbutiken..

    troschocken kommer kanske redan ikväll..här blire Let´s dance för heeela slanten!!

    Må så gott :)
    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera
  33. Verkligen helt underbara rosor. Vilken härlig färg. Yes i morrnär det slager i tv rutan.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  34. Vilken ljuvlig bukett, underbara färger på dessa rosor, får hoppas du hittar ner i vår...synd att du inte kommer den 20/3, då blir det fullt hus..:0) ha en skön helg,

    kram

    SvaraRadera
  35. Hjärtat tog ett extra skutt när jag såg rosorna, jösses så otroligt vackert!!!!!! Passade underbart fint i den krukan också.

    Ha en mysig helg!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  36. Så underbara rosor, jätte vackra.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  37. oh diese wunderschönen rosen. kann sie riechen. traumhaft. grüässli daniela

    SvaraRadera
  38. Vilka härliga nyanser i färger på buketten, så ljuvligt! Kram Marie..

    SvaraRadera
  39. Åh dom var verkligen underbara!!! Vilken ljuvlig färg också. Själv var jag och frossade i tulpaner på Ulriksdals häromdagen, ljuvligt att få skära ner dom själv också. Ha en toppenlördag med melodifestival.

    Kram Heléne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg