idag, kastanjebrunt...

..och fluffigt vitt!

torsdag, tjohooooooo!
tänk så veckorna springer va, skönt att just vardagarna går undan och i morrn är det ju fredag igen!!!
på mornarna är jag som en zombie, har lärt mig att jag har noll fantasi då...
så jag lägger fram åt både mig och gus så det går i ett huj med det iaf!
i morse låg detta på stolen...
de nya balla bikerjeansen i beige kommer med från
såååååå fina till min favvofluffblus från
och mammas gamla insvängda mockaväst, och bootsen till så blir det rätt ljuv tufft outfit,
den stilen gillar jag skarpt!

den ljuvaste av sjalar ni skymtar där på kanten 
är från
min goa underbara vän
jag har beställt såååååå fina pulsvärmare från henne, se i min högerspalt!
så idag är lotten klädd i fluffig hortensia blus och kastenje väst...
vintern gör mig sååååå knäpp, fniss!

tjong i medaljongen nu drar jag till jobbet!

varmkram lotten

ps nån frågade var jag köpt min svarta toasits...
den är från bauhaus och är visst med i deras blad denna vecka med nån rabatt,
kostade 439 kr!
..riktigt skitpris, fniss!

Kommentarer

  1. Åhhh vilken fin kombination som i någon romantisk film typ Austraila filmen känsla.. Sååå fin du kommer va i dag..

    Tack för dina goaste ord om lilla tårtsmulan *ler* Jag tycker de är så roligt att fota men andvänder inget program, men skulle behöva gå en kurs i photo shop eller nåt...

    Och din gina tunika trodde inte dom hade så fina kläder där, brukar känna mig så hmmm inte så ung när man går in där...

    Nästa gång kanske vi kan ses alla tre, jag vill sååå följa med på någon tur..
    Och *blink* *blink* blir de någon bloggträff måntro??

    Kraaaam kraaam Linda

    SvaraRadera
  2. Ohhh vad fin du är Lotten !!! Prick och precis min stil också..nu ska jag se om jag också kan få tag i den där ljuvliga tunikan från Gina tricot, den du visade i förra inlägget !!!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Med sån fin outfit måste du få en kanon dag=)
    Som vanligt alltid lika trevligt att titta in hos dig, ja, du är min favoritblog.

    Varmaste kramkramar Marie

    SvaraRadera
  4. Men vad fin du skall bli i dessa kläder. Kastanjknoppar är bland det bästa jag vet och mina är också på väg att spricka...
    Det sprider vår i hela huset...
    Ha en bra dag
    Annika

    SvaraRadera
  5. Så jättefin du är på jobbet idag!
    (säkert varje dag!)

    Ha en riktig superduperdag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. hej,
    Så läcker outfit tack för inspirationen..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  7. Snyyyyyygt Lotten!
    Önskar dig en kanondag på jobbet!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  8. Hej Lotten!

    Vilka fina kläder. Gina Tricot är ju ett bra tips - det är evigheter sedan jag var in dit. Måste kika nästa gång jag är i stan. Jag skulle nog behöva köpa mig lite nya kläder överhuvudtaget...

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Mycket snygg outfit du klätt dig i idag. Gillar blusen skarpt. Ha en toppendag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  10. MORNING SWEET LADY!
    I HAVE AN AWARD WAITNG FOR YOU ON MY BLOG! IT WILL BE AN HONOUR IF YOU DO ACCEPT IT!
    TAKE CARE,
    ROSA

    SvaraRadera
  11. Oj vad du är snygg på jobbet, det piggar upp, både dig och dina arbetskamrater.
    Ha en fin dag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  12. Hej på dig

    Så härlig stil du har, gillar när men blandar det gamla och med det nya.

    Ha en toppendag. Kram Pirre

    SvaraRadera
  13. Hallojsan gumman!!
    Men du Lotten..Idag har vi en riktig hot snygging som springer omkring.. i Stockholm..Vilken kombo!!
    Supersnyggt!!

    Det gäller att göra det bästa av vardagen!!

    Ha en riktigt bra torsdag!!

    Kramis Sanne!

    SvaraRadera
  14. Så fint Lotten o tunikan nere va ju bara sååå fin..tyvär har vi ganska långt till närmsta gina tricot men jag som din dotter bara älskar den butiken..:) Ska genst kika in i deras wbbshop..!!

    Varma Kramar Till dig!! Elin

    SvaraRadera
  15. Åh det ser ut att vara den underbaraste kombinationen av kläder, härligt!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  16. Åh så snyggt med de byxorna och den blusen, västen och så Lenas dövackra sjal!!! Mycket smakfullt! Mari.

    SvaraRadera
  17. sååå urtjusig du kommer att bli...gillar kombinationen, färgerna...så snyggt.
    underbara bilder som du visar:-)
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  18. Hej Goa Lotten!
    Å du klädde säkert alldeles galant i denna klädsel!!!! Snyggt!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  19. Jag gillar också den stilen ! Du är nog jättetjusig idag :)
    Syns vi hos Systrars Söta nästa lördag ??

    Stor kram
    Anci

    SvaraRadera
  20. Så fina kläder Lotten- gillar verkligen din stil! Blev lite inspirerad av dig igår och slängde fram mina egna tunikor och började plocka ihop outfits.. =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  21. Love your outfit!

    Så fin kombination. Bara älskar din blus. Kan aldrig få nog av volanger och spets.
    Romantiks klädsel = LOVE.

    Just nu är jag inne i en period då jag bara klär mig i klänning, lager på lager....

    Köpte den mest fantastiska blus och halsband idag.
    Du får se när jag kommer upp!!!!

    Ha en skön torsdag kväll och imorgon då är dt fredagsmys som gäller!

    ha det bäst
    Kramisar Jeanette

    SvaraRadera
  22. Vilken fin blus, den skulle jag inte ha något emot att äga
    Måste berätta att varje gång jag går in på din blogg och fågel kvittret börjar, blir min katt som tokig och letar fåglar

    SvaraRadera
  23. Härlig kombination! Du är bergis fräsigt snygg i det där. Kul!
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  24. Fasen vad snygg du vart idag!!
    Är med såå suggen på att inhandla kläder nu..

    Kram ♥ Mia

    SvaraRadera
  25. Vad snygga kläder.helt dundersnyggt.Stockholms snyggasate och goastePärla ♥ ♥ ♥ Ha en fin kväll kramelikram Rita ♥

    SvaraRadera
  26. Tänka sig så fin Lotten var igår!! =)
    Gillar också kombinationen romatiskt-spetsar och tufft...

    Hoppas du får den bästa av fredagar, kram kram Evelina

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg