svarta madam...

...kom fram!!!

korsfäst  på muggen....


andra små svarta detaljer på en hylla i badrummet.

heeeeeeeeej!
ligger i sängen och känner mig lite mörk inombords, morr nedra feber !
sett så fina bilder från formex på andra bloggar mmm!
idag är min man iallafall på benen någonär, tur för mig, för alla...

har ju länge letat en toasits i bakelit, nopp ingen fyndar lycka där...
min man tyckte dessutom att kanske kunde åtminstone köpa en NY toasits än en från loppis
är benägen att hålla med, men ändå..
hittade en ganska så liknade, den i mina drömmar, på bauhaus, matt svart, najs...inte med b!
så nu när jag ändå kände mig lite sketen...så får ni hålla tillgodo med ett dassigt inlägg!

önskar er alla en goooo lördag!
varmkram lotten

Kommentarer

  1. oj oj oj..låter inte som en lyckad helg o åka på sjukan..tur att du kan njuta av bilderna!!

    Här blev det inte heller något formex i år, vi bestämde oss för att kolla in formland i danmark istället!! ska bli så kul!!!!

    Krya på dig bästa lotten!!!

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  2. Trist att inte må helt bra..
    Krya på dig :)

    Eva

    SvaraRadera
  3. Så kan det gå..... men du ska krya på dig. Lisas torp var med mig på Formex och hon fotade loss som en toking på mässan. Kika in hos henne får du massor av inspiration från mässan. Jag vågade inte fota som hon gjorde då det egentligen inte är tillåtet, hups! Ha det gott, Marie

    SvaraRadera
  4. :) hihihi tur att du har lite humor mitt i febern då kommer du bli pigg raskt. När man är van att fynda på loppisar och reor och annat så blir man ju helt chokad när man ska betala för nått som kostar fullt pris. Tycker allt är så himla dyrt:) är ju van att gräva fram saker för en tia:). Har fyndat lite i en reakorg på växtriket idag, 10 meter vitt sidenband för 29 kr. Rätt kurs tänkte jag och piggnade till:). Vad ska jag nu ha det till....ingen aning just nu men det är ju en sådan där bra och ha grej för man vet ju att det kommer till användning troligen fortare än man tänkt sig.
    Krya på dig kram
    /Sara

    SvaraRadera
  5. Usch, tänk att det blev så illa med dej, att du missade mässan....hm!!

    Vackra bilder har du ändå, man skulle ju nästan kunna tro att de är från självaste Formex..!!!

    Hoppas att dassigheten går över och du blir pigg som en lärka igen så man känner igen dej!
    Varmastekryapådejkramar
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Tänk vad "små" detaljer kan göra och hur viktiga de är, jag är likadan. Jag brukar också skriva ned det jag grubblar på för att få sova vidare men nu hjälpte inte ens det... Nåja, ibland behöver man få vara lite vaken i vargatimman för att iktigt uppskatta sömnen...
    Drick thé, surfa runt och inspireras av de andras bilder från formex.
    kram Karin (theaolinnea)-är inne på makens dator och glömde logga om...

    SvaraRadera
  7. vad härligt med svarta detaljer, börjar ta in det mer och mer:) tack söta för ditt kommentar jag älskar oxå den ställningen:) krya på dig i massor så får du ha en så mysig helg du kan kram sandr

    SvaraRadera
  8. Najs att få sitta snyggt när man går på hemlighuset. En dam är alltid en dam=)Krya på dig!Annica

    SvaraRadera
  9. Skönt att det går åt rätt håll med dig. Tur att du kunnat kolla lite bilder från mässan. Men det är ju inte riktigt samma sak som att vara där. Ha en fin lördagskväll.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  10. Verkligen urfina svarta detaljer! Svarta madam, påminnd av den leken i badrummet med halvt hysteriska tjejer. *ler*

    SvaraRadera
  11. HIhi..ja kanske fräschare med en ny än en "gammal" håller med mannen där. :) Tråkigt att det inte blev som planerat med resan. Retsamt. Vilket stort kors, och jättefint!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  12. Inte kul med mörka svackor..men se det som så här ;) om vi inte har dalar skulle inga berg finnas!

    Mitt rum med svarta detaljer är makens o mitt sovrum!

    Krya på dig gumman!

    Kramis Sanne

    SvaraRadera
  13. Inte kul att känna sig vissen och inte på topp, men då det är det skönt att få krypa ihop i soffhörnet och kura lite. Det stora svarta smideskorset...ursäkta...men var hittar man ett sådant?
    Krya på dig nu! Lite varm svartvinbärssaft brukar göra susen...maaassor av C-vitaminer.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  14. Din stackare som inte känner dig bra...
    Tack för besöket hos mig och välkommen tillbaka.
    Krya på dig!
    Ninni

    SvaraRadera
  15. Ojdå! känns inte så kul. Men mycket te och vila kommer Ni nog på fötter igen.

    He he... najs utan b? Jag kunde skicka en bild till dig där vi skrev på vår SAAB det ordet, eftersom jag och dottern är trötta på snön nu.

    Ha det varmt och skönt och ta hand om varandra.

    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  16. Hej vännen,
    jaa du skriver så roligt jämt Lotten, du är såå härlig i dina funderingar.
    Jag har faktiskt köpt ett toalock på loppis en gång hihi men det var nog nytt tror jag.
    Jag har valt ett svart backelit liknande lock jsg med och tycker det är fint.

    Jag kommer inte heller iväg på mässan, biljetterna ligger här hemma oh glor på mig men tiden finns inte.
    Krya på dig nu så du blir som vanligt igen. Kramar i massor/Ingela.

    SvaraRadera
  17. Det är ok att känna sig lite nere när man är sjuk, men SÅ dassig!??? ;o)
    Krya på dig kära du,
    kram Lydia

    SvaraRadera
  18. Nämen, är du inte frisk än ? Nu får du piggna till snabbt :)

    Vitt och svart är ju ganska snyggt egentligen. När man tänker efter...

    Krya på dig, vännen

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  19. Hoppas du blir frisker snaaaart...!!! Hahaha du e rolig du, som får till det så bra :-)) Ha det bäst..kram kat

    SvaraRadera
  20. Hej! Sitter med och letar svarta toalettsitsar och den du har skrivit om ser jättesnygg ut! Tyvärr är Bauhaus hemsida högt undermålig så vi undrar om du minns vad sitsen hette och vad den kostade.

    Mvh Kalle & Marica, Aspudden

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg