en liten påminnelse...






på torsdag kväll drar jag fem vinnare i utlottningen om  10 biljetter
till en gnistrande magisk afton på Slottsträdgården ulriksdal
ta nu en lott hos lotten...
och vinn en inspirerande kväll med musikunderhållning och en underbar trerätters vegetarisk meny på härliga
torsdagen 19 november kl 18.30
jag har 10 st biljetter som jag i samarbete med arrangörerna lottar ut
(biljettpris 495 kr stycket),
jag lottar 5 vinnare som får 2 biljetter vardera.
jag kommer att gå den kvällen och jag hoppas nu att jag får trevligt sällskap av några av er!!!
jag tror det blir en kväll som blir helt oförglömlig!

lycka till!
pst om du vill vara säker på en biljett så...

gnistrande magisk afton äger rum den 17-18 och 19 november.
biljetter till de övriga datumen
kan du köpa direkt i

för dom som undrar har jag typ planterat femhundra lökar i dag ...
visualiserar nu dom och känner ingenting i ryggen, wooooooow 60 kungssängliljor i en och samma rabatt, jag kommer att få glädjefnatt, hihi!
har lite kvar, ska bli ett dike framför uterummet med 100 vita tulpaner, yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!

en varmkram till er alla som kommer hit, ni värmer mig sååå!
lotten

Kommentarer

  1. Lökplantering tänkte jag ägna mig åt imorgon. Har massor med lökar jag beställt som nu måste i jorden så snart som möjligt. Tulpanerna är det ju egentligen ingen panik med men de andra, bl a olika allium är det hög tid att få ner. :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej gumman :o)
    Så du har stått och klämt på lökar hela dagen du ?!....*fniss*
    Melinda försökte klämma lite på mina dag men ack.....;o)

    Nu har du ju ett ypperligt tillfälle att få lite massage då kanske?! Kan man ju tycka att jag också har men du vet dessa carlar är.......grrrrr

    Skulle gärna vara med i din utlottning men jag kommer inte så långt just nu :o/

    Ha det gott och ta hand om lökarna ;o). Kramen Erika

    SvaraRadera
  3. Wow, vilket lökjobb du gjort!
    Tur att ryggen pallar med det, du kan väl ta en massage bara utifall, tycker nog din rygg gjort sej förtjänt av det;-)
    Låter ju som att du får en uuunderbar trädgårds-vår när allt det börjar blomma. Ett hav av vita tulpaner låter som himmelriket!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. hej vad du är härlig Lotten det kommer att bli vackert med alla blommer inte dumt alls jag ser det också framför mig!
    är jag med och tävlar tro?
    herregud minnet är bra med kort!

    Kram Annica.

    SvaraRadera
  5. Kan tänka mig hur fint det kommer vara i Din trädgård när våren kommer!! Men vilket jobb Du lagt ner....Ha det bra!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hadeb gärna varit med i utlottningen,men vi är upptagna datumet detb gäller. Hoppas vi får en jätte trevlig kväll=)

    Kramkram marie

    SvaraRadera
  7. ohh...jag hoppas verkligen att du visar bilder på denna prakt sen!! kommer att bli förtrollande fint!!!

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  8. jag igen..hm..hur får du snö på bloggen?? :)

    SvaraRadera
  9. tack så jätte mycket flr snö länken!!

    jag har mest ögnat igenom bilderna ännu, men dom är jätte fina!! Så den är väl värd en titt!!!

    kramar elin

    SvaraRadera
  10. Hejsan Lotten!

    Jag ser framför mig din vackra trädgård senare i vår med alla kungsängsliljor och vita tulpaner. Såå fint!
    Skönt att du slapp ryggbesvär av denna bedrift!
    Kram Emm

    PS: Jag har länkat till din sida angående denna härliga vinst som du har på G nu. Jag hoppas på lite lycka nu. DS

    SvaraRadera
  11. vilka drömrabatter! Kan riktigt se dem framför mig när jag blundar. jag planterade också lite vita tulpaner höst men blygsammare antal.

    Gissa hur gärna jag skulle vilja vara med på utlottningen, men avståndet ställer till det.

    Önskar er en trevlig kväll iallafall.

    Kramar Viveka

    SvaraRadera
  12. Önskar jag bodde närmre just i detta nu - annars vill jag helst hålla till här på Västkusten! :)

    SvaraRadera
  13. Jisses, du har en bra rygg, fniss! Det ska bli kul att se alla lökar när de står i blom nästa år!

    Ha det gott i novembermörkret,
    kram Maria

    SvaraRadera
  14. Suck ja...det låter hur härligt som helst!
    Jag vill också vara med och tävla men det är för långt att åka.
    Vilka vinster va´!
    Lyckliga äro de som vinner :D

    Må väl Lotten.

    //Kram,
    Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg