årets sista rosor...

..och hejja sverige!




hej hopp!
i dag är det utredningsbilder igen, hihi!
stilleben som ständigt är i förändring, känns igen va?
buketten är nog den sista i år, eller kanske inte....
rosor, kärleksört, nån chokladblomma och hjärtbergenina
får mig i en härlig inspirationsstämning!
i kväll får vi väl ändå hooooooooooooooppas att våra pojkar vinner och att malta gör sin livs bästa match,
man får aldrig förlora hoppet eller hur!?
tommy, kalle och ebba ska in på matchen och jag och lilleman ska hejja på som bara den i soffan!!!
varmastehöstkramen lotten

Kommentarer

  1. Ah, jaga bara älskar din rostiga, zinkiga, lammöriga och ljuva stil i konstnärlig anda!!! Mari.

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt vackert!
    ja har sagt det innan och säger det igen..
    Ingen kan som du..Allt du rör vid blir magiskt.

    Ha det så bra..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så vackra höstbilder, det gäller att passa på att njuta nu innan det är försent. ha en trevlig kväll/Catthie

    SvaraRadera
  4. Vad härliga dina rostiga och zinkiga saker är.Åhhhh dina lammöron jag bara älskar dom.Vad härligt det låter att få vara hemma och mysa med ett barn.Ja här är det så himla kallt och blåsigt så det är skönt att mysa med Älsklingen och massa tända ljus.Ha en härlig kväll goa Lotten kramizar ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  5. Hejsan svejsan!!

    Du är ett riktigt utredningsproffs du!! Och jag hoppas såå inneligt att killarna fixar detta..!
    Vill inte ha ett VM utan Sverige!!!

    En stor kram, med "hållna tummar, ifrån Sanne!!

    SvaraRadera
  6. Det känns lite vemodigt med årets sista rosor. Men de kommer väl igen eller hur ?!
    Vi får sikta in oss på vinterfröjder och julnöjen istället :)

    Ha det underbart, min vän !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga arrangemang du skapar av det som finns kvar innan vintern kommer. Visst ska jag heja på dom.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  8. Underbaaart....

    Utredningar är du världsbäst på!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  9. Lammöron hade jag aldrig hört talas om innan jag hittade dom hos dig..Alltid ska man lära sig något nytt!

    annbritt

    SvaraRadera
  10. Hej min vän!

    Ljuvligt höstiga utredningsbilder Lotten, allt du rör vid blir till guld! Sååå vackert!!!!

    Hejja Sverige!!!!!

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  11. Alltid lika härliga bilder hos dig!
    Vilken fin bukett du har gjort!!

    Här finns det inget som blommar längre... iskristaller på altaninglasningen imorse, så fint!

    Ha d bäst!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  12. Rusty pots and Autumn colours under the sun...fantastic!
    Vale

    SvaraRadera
  13. Så härliga bilder:). Här finns inga blommor kvar men jag brukar plocka de bruna torra och även frökapslarna, tycker det är vackra de med.
    Må gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  14. otroligt vackra bilder!

    Kram britt

    SvaraRadera
  15. Så härliga saker du visar! Vilken kreativitet du har!!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  16. Vilka bilder Lotten! Ingen kan utreda som du.. =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  17. Åh vilka finfina bilder som vanligt! Vilka fina höstarrangemang! Man har verkligen lust att slå sig ner med en varm kopp te - och bara njuta...
    Ha det gott!
    Emelie

    SvaraRadera
  18. Hei Lotten
    Så vakre stileben som alltid. Ha en fin kveld.
    Klem Kristin

    SvaraRadera
  19. Underbara foton som vanligt, din utredning går bra. Så fint med dom små äggen i mossan. Här skulle skatorna tjyva dom direkt, jag kallar dom mina vildvittror.
    Ha en fin dag
    Goa kramen till dig vännen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  20. Tjusig ny banner du fått till! Varken vit eller grön... :) Fnissade högt åt dina åsikter om konst, jag håller fullständigt med! Tur att alla är olika, men även att några är lika (-sinnade). Kram, Tina

    SvaraRadera
  21. Vilken inbjudande bild! Det är färg och form, och konsten själv, i egen hög person, är stolt och trivs!
    /Lina

    SvaraRadera
  22. Dina "utredningsbilder" är superfina! Vilken stämning man kommer i då man tittar på dem ;O)

    SvaraRadera
  23. Å vilka vackra höstbilder du visar! En fröjd för ögat!!!
    Kramar Agnetha

    SvaraRadera
  24. Vilka fina bilder du visar..
    Jag önskar verkligen att jag hade en trädgård med lite snittblommor och buskar så jag kunde fixa lite fina kransar och buketter när andan faller på..
    Jag blir verkligen inspirerad hos dig..

    Kram!!

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Vad kul att du hittade tillbaka till mig, och lämnade spår. *Glad*

    Kul att du gillar mina foton, jag är inte alltid nöjd, och ibland kan det ta ett x antal "klick" med kameran, innan jag slutligen är nöjd =)

    Dina blider är också underbara och åter igen, din blogg är super inspirerande.

    Kramen/
    Luiza

    SvaraRadera
  26. så vacker så vackert..du kan du!
    Hösten är verkligen speciell med alla dessa vackra färger.

    kramis Marina

    SvaraRadera
  27. Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Helt underbara bilder!!! Du tar jo så flotte bilder! Vakkert! Man kan ikke annet en bli inspirert:) Takk!

    Heja, Sverige!!

    Klem Anette:)

    SvaraRadera
  28. Hej Lotten.
    Ja här ser du en som inte alls är intresserad av sport, men dina unnnnnnnnnderbara bilder de begriper jag mig på och njuter av dess skönhet och din förmåga att komponera ihop det.
    Ha det bra.
    Kramelikram
    Zara.

    SvaraRadera
  29. Thank you for the nice comments on my blog. I'm so excited to see you ladies blogs, were not so different in our likes here in the United States. But I see things here on your site that I wish I could have!! Tell me what that beautiful flower is that you bring in and decorate with please. It's so beautiful. Enjoy your evening. Peace

    SvaraRadera
  30. Hej Vännen

    Så vackra bilder och helt underbara höstfärger. Fattar inte hur du lyckats ta så bra bilder. Men det är klart med din trädgård går det ju inte att misslyckas. I kväll är det fredag, då blir det idol och fredagsmys.
    Ha en trevlig helg vännen
    Kram Sari

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg