turlotten...

...har vunnit storslaget!!!

ett helt fantastiskt smyckeställ, jooo det är -inget talriksställ, är huvudperson i dagens inlägg, brickan är köpt på marknaden i marrakesh
klockan med madonnan är ett traderafynd, trähalsbandet har jag gjort själv, blev nästan som ett radband!
det ljuvliga smycket med damen och som går att öppna är från
ni måste kika in till stina, allt är sååå fint!
älskar detta halsband i gröna glaspärlor!
mina ringar i ett rostigt ekollon, en underbar gåva jag fått

en myrten
pallen är ett nytt loppisfynd och på den lite justa gåbortskläder!
tjingtjong!
jag har vunnit första vinsten av underbart trevliga annamaria,
det är ett rostigt helt underbart smyckesställ.
hon har en underbart fin blogg som heter...
där hänger jag nästan varje dag, hihi! kika dit och bara toknjut!!!
tack söta du, stället kommer att prydas med det finaste av smycken och det
lockade verkligen fram leklusten att komma
fram medan lillen sov middag...
så här är en riktig lottensmyckenparad idag dårå...
känns som guld, mässig är tillbaks, iaf så tycker jag att det är finare än jag tyckt på länge! vad gillar ni för smycken?

nu är det några dar till utlottningen slutar, rättare sagt på sön kl 18.00

ha det bäst till vi ses igen sötisar!

varmkram lotten

Kommentarer

  1. Hej Lotten!

    Grattis till vinsten, vilket fint ställ!! Men, är det inte ett tallrikställ egentligen..?! Fantasin gör dock att det funkar till allt, så klart..!

    Jag gillar din Myrten, så fin!

    Hälsningar,
    Maria

    SvaraRadera
  2. Din lyckans ost! Grattis Lotten!
    Det är så fint det där stället!
    Jag har ett i zink o jag har haft tallrikar på det tills någon tipsade om att det passar till bokställ också. Så nu huserar nya bibeln Romantiska hem... med Jeanne D'Arc-böckerna o andra godbitar där. Men har man så mycket vackra smycken som du så är väl smyckesställ det rätta!
    Lovely alltihop! Kraaam Cilla

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till den fina vinsten och tack för de fina bilderna du Bjuder på!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Grattis till din fina vinst!!!!
    Brukar också besöka hennes blogg den är verkligen fin.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Gokväll Lotten!!! GRATTIS till stället sååå läckert du gjort m smyckena....skit Znyggt!!! kram sussie

    SvaraRadera
  6. Oj, vad mycket fint du visar !!! Grattis till vinsten också ! Jag gillar stora, annorlunda, vackra smycken och det finns många sådana på vår jord :)

    Kram till dig !!
    Anci

    SvaraRadera
  7. Åhhh Lotten så fint...
    Vilka underbara smycken på stället som jag trott va ett tallriksställ hi hi.. Underbar madonna berlock, me like...
    Vilken lyckans vinnst..
    Kraaam kram Linda

    SvaraRadera
  8. Men du! JätteGRATTIS!!!
    Så underbart vackert det blev med alla fina juveler. Du får då till det.
    Älskar smycken, oäkta som äkta. Vilken stil hänger på humöret blingbling eller diamanter spelar liksom ingen roll.
    Jag ska i höst snickra ett smyckesskåp, har idén klar i huvudet nu ska den bara ut i händerna.

    Grattiskramar
    Anna

    SvaraRadera
  9. Grattis Lotten och vilka ljuva, vackra smycken i äkta vintagestil du visar. Wooow! De flesta skulle gärna få hänga runt min hals. Underbara!

    kram tessan

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten! Vad roligt för dig!!!
    Kramar Agnetha

    SvaraRadera
  11. Men Lotten så härligt fint du gjort. Och visst är det ett smyckeställ, det var jag som la i assietter. Du har då de vackraste smyckena, jag är glad att stället hamnade hos dig. Alla dina smycken är ju fina, jag blir glad när jag ser dina bilder. Ha en bra helg vännen och goa kramen till dig.
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  12. Vilka härliga smycken du har. Grattis till den fina vinsten.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  13. Så smart att använda det till smyckes ställ, jätte fint. Kram

    SvaraRadera
  14. Hej Vännen så tur du hade grattis. Tycker det ser ut som ett tallriksställ men vad vet jag.
    Kram TEss

    SvaraRadera
  15. Det var du som var den heldige vinner..GRATTIS...og utrolig vakre bilder... klem Kerstin

    SvaraRadera
  16. Jag såg nog att du vunnit!! såå fint! Grattis!

    Och jag gillar det oväntade när något förväntas användas till något och man bryter mot det.
    Självklart är detta ett orginelt smyckeställ!
    Det blev som en installation med alla dina vackra smycken!

    Ha en mysig helg!!
    Kraam Sanne

    SvaraRadera
  17. Å så kul, att vinna är alltid skojsigt...så fint det var skall jag tillägga. Fina bilder du visar igen, blir så suuuuugen på allt ska du veta...Näedu, gonatt å tjingeling kram//kat

    SvaraRadera
  18. Jag är här och njuter.

    Många, många kramar!

    SvaraRadera
  19. Gomorron Lotten!

    Wow vilket smyckesställ! Helt underbart ♥

    GRATTIS, din tur-Lott!

    Myrtenträdet och alla smyckena är så ljuvligt...såå fina bilder!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  20. Super grattis Lotten! vilken underbar vinst. Åh, så vackra smycken du har! Kram Petra

    SvaraRadera
  21. Grattis till vinsten Lotten.Vad läckert det var med alla dina härliga smycken.Ja det var skitsnyggt.Ha nu en härlig och mysigfredag kramizar ~~~~RITA¨~~~.

    SvaraRadera
  22. Men grattis Lotten! Vilken underbar vinst och vad fin den blev där hos dig med alla de där ljuvliga smyckena på också! Måste in och kolla på sidan du rekommenderar :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  23. Grattis!! Ser verkligen fint ut det där stället, speciellt med dina fina smycken på!
    Ha en skön helg!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  24. Åhhhhh...himmel vad fint, stället är fint..men dina smycken..ojj..ojjj så vackert, ser ut som i en exklusiv smyckes katalog !!! Sååå fint..
    jag gillar medaljonger, kors och långa kedjor i silver, men pärlor är också fint...
    Så fina bilder du bjuder oss på idag...mmmmmm..
    Ha nu en toppendag..och har du tid så kika in hos mig, där kan du slå dig ner i min soffa på en fika..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  25. Vilken turgumma du är, jättefint smyckesställ.
    Ska bli spännande att se vad du ska lotta ut, jag kommer tillbaka.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  26. Grattis till den fina vinsten! Vad vackert det var att använda stället som smyckeshängare! :-)

    Kram och ha en fin helg!
    Beatrice

    SvaraRadera
  27. Grattis du turlotten!
    Vilket härligt smyckeställ och vilka fina smycken!
    Bilderna är ju helt underbara!
    Ha det gott, njut av helgen
    Kram du goa!
    nina

    SvaraRadera
  28. Grattis till dig turlotten! :))
    vilket fin pris. Grymt snyggt smyckeställ vill jag säga. Inte dåligt alls!

    Jag har ny anmält mig till din lott! Hoppas på Åsalott. :)

    Önskar dig en fin helg!
    Stor KRAM / Åsa.

    SvaraRadera
  29. Oj grattis vilken fin vinst! Och vilka smycken Kram

    SvaraRadera
  30. Skjønne, skjønne bilder!!! Elsker det jeg ser. =)

    SvaraRadera
  31. Hei,Lotten og gratulerer med den flotte gaven fra AnnaMaria. Trodde først det var et tallerkenstativ,men husker AnnaMaria skrev at det egentlig er et smykkestativ.Lekkert med alle dine flotte smykker er det.God helg.klem

    SvaraRadera
  32. Vilka vackra smycken...och grattis till vinsten också juh...!!

    Jag är inte så mycket för smycken själv, tycker mest de är i vägen fakttiskt, men jag tycker det är hemskt vackert! Dina tog ju andan ur en...*suck*...
    Jag kör till vardags mest med stora silverringar i öronen eller små pärlor, och halsbandet är för tillfället en ängel som görs till förmån för barncancerfonden, gjorda av en dam i Knäred.

    Goa helgen önskar jag dig!

    KRAM!

    SvaraRadera
  33. L'Automne arrive et toutes ces couleurs en témoignent ! C'est beau.

    SvaraRadera
  34. Grattis igen! Så ljuvligt och vilka vackra smycken du har!
    Jag älskar smycken i vitmetall och frostiga pärlor...även smycken i svart tråd av läder eller nylon. Är en riktig smyckoman även om jag sällan använder dem...kan bara inte låta bli att köpa dem. Mina favoriter är nog sådana där berlocker med tennram och gammaldags motiv bakom glas. Har ett från Cathy Penton och ett från Alicja Radej...samt två på väg med posten ;)))

    Ha det gott gumman!
    Kramelikram, Carina

    SvaraRadera
  35. Hei! Å, så flotte bilder!! For en nyyydelig blogg du har:) Nyter de fine bildene dine ... Er det ok om jeg linker hit?

    Ha en strålende helg!!

    Klem Anette:)

    SvaraRadera
  36. Hej Lotten!

    Men GRATTIS, vilket underbart smyckesställ du har vunnit! Och wow så många vackra smycken du har, älskar allihopa! Egentligen gillar jag vackra smycken, men ändå är jag en sån där tråkig person som alltid har samma på mig. Måste bli ändring på det!

    Nu har jag nedräkning, bara två veckor kvar nu! Hurra vad roligt det ska bli!!!!!!!

    Ha en toppenhelg!
    Kramar Marie

    SvaraRadera
  37. Superdupertack! Man blir lite...matt! Men nu lägger jag dit dej, vill ju inte missa dina ljuvliga inlägg!!!
    Kraaam Cilla

    SvaraRadera
  38. Grattis! Jag det var ett fin smyckesställ du skapat!

    Kram Annika.

    SvaraRadera
  39. Grattis, det var super läckert ju, gillade verkligen madonna klockan. Avundsjuk på den.
    Kram/sara

    SvaraRadera
  40. Hei Lotten!

    Takk for koselig hilsen inne hos meg ;o) Har fulgt bloggen din lenge, og blir alltid så inspirert av bildene dine/innleggene dine! Tenkte jeg bare skulle tipse om en liten utlodning/konkurranse inne hos meg... Ha en fantastisk helg - håper du kan nyte strålende høstvœr sånn som vi kan her...

    Klem Christine / dethvitehuset

    SvaraRadera
  41. Hej vännen! Long time no see... *suck* Lite mycket nu... :) och kul är det. Underbart smyckesställ och vilka fantastiskt vackra bilder. Massor av kramar till dig!

    Annie

    SvaraRadera
  42. Va mycket fina saker! En sån snurrpall hade vi hemma, när jag var liten. Va roligt att se en sån igen! Åsa

    SvaraRadera
  43. Visst är det väl härligt det där stället... såna sålde jag förut. Missade självklart att köpa ett till kig själv, så kan det bli...

    Just nu är jag helt betagen av Lotta Djossous smycken - jädrans säger jag bara! Äger inte ett enda smycke från hennes kollektioner men oj vad jag vill...

    Glad för att du tittar in hos mig... det betyder mycket att ha sina gamla bloggvänner kvar trots lång frånvaro... Blir så lycklig av dina ord!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  44. Grattis till din fina vinst!
    Vad fint det blev sedan du "smyckat det" med dina fina smycken.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  45. Hej Lotten.
    Har en liten undran. Har en egen blogg men har inte hållt på så länge.Tycker att teckensnitten som man skriver inläggen mm är så tråkiga. Ser att du har en helt annan. Hur får man till det???

    Mvh Lotten :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

hej hallå, tack söta för din hälsning!

Populära inlägg